במלחמה ב-BDS

נתניהו הפתיע: לא היינו יכולים בלי הציונות הנוצרית

בטקס מיוחד נחנך מרכז תקשורת ענק בעלות מוערכת של 100 מיליון שקל כדי להילחם ב-BDS. רה"מ שהשתתף באירוע הפתיע את הנוכחים באומרו כי לא היינו יכולים בלי הנוצרים (ארץ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל מאת ד"ר מייק אוונס, אבן מבית התקיעה ששימשה לתקשורת בעבר הרחוק. (צילום: יוסי זמיר)

במוזיאון ידידי ישראל בירושלים, בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שגריר ארה"ב בישראל וראש עיריית ירושלים נחנך מרכז תקשורת מפואר וחדשני, מי שהפתיע בנאומו היה נתניהו שהבהיר את חשיבות הקשר עם הנוצרים הציוניים.

חברי כנסת, שגרירים, מנהיגי דת, ומובילי דעת קהל השתתפו באירוע ההשקה המיוחד שעלותו עומדת על 100 מיליון שקל כדי לדון בדרכי המלחמה בארגוני ה-BDS וחיזוק יחסי ישראל עם העולם.

במהלך הטקס אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו כי: "הציונות היהודיות לא היתה מתאפשרת בלי הציונות הנוצרית. יש ביניהן מערכת יחסית שהחלה כבר במאה ה-19, והיא נצחית. יש לנו מטרה משותפת, והיא להגן על על מדינת ישראל, ארץ ישראל והעם היהודי, ואני שמי שיש לנו שותפים כאלה."

מייסד המוזיאון, ד״ר מייק אוונס הוסיף ואמר: "אני גאה בכך שהמוזיאון מרחיב כל העת את פעילותו, מפיץ את המסרים של ידידי בכל רחבי העולם ומסייע למדינת ישראל במלחמה האינסופית באנטישמיות ברחבי העולם וביוזמות החרם הבלתי נפסקות עליה.

המזוזה במכון התקשורת החדש הודבקה ע"י ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש עיריית ירושלים מר משה לאון.

יצויין, כי המוזיאון נוסד ע"י ד"ר מייק אוונס (Dr. Michael D. Evans), ד"ר אוונס סופר, מחברם של 98 ספרים שהיו לרבי מכב של הניו-יורק טיימס ומכרו כ-38 מיליון עותקים ברחבי העולם. אוונס הוא חבר בוועדה המייעצת המורחבת לנשיא טראמפ והוא גם מייסדם של מספר רב של מיזמים לתמיכה בישראל, ביניהם: Jerusalem Prayer Team אשר בו 67 מיליון חברים, ומוזיאון הזיכרון לשואה קורי טן בום בהארלם, הולנד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר