תביעה פרטית • לראשונה

אברך חרדי מב"ב עתר לבית המשפט כנגד וועדת הבחירות

ע' אברך חרדי העוסק בפעילות ציבורית, החליט לתבוע באופן אישי את וועדת הבחירות המרכזית על העוולות שלטענתו היא גרמה לציבור החרדי במהלך שתי מערכות הבחירות האחרונות (חרדים)

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

דבר כזה עוד לא היה: ע' אברך חרדי, הפעיל מאוד בשכונת מגוריו, נאלץ לא לעבוד בבחירות האחרונות בתור מזכיר קלפי לאחר שנחשף לעוולות, לטענתו, כנגד הציבור החרדי והחליט לתבוע את וועדת הבחירות.

בעתירה שהגיש היום (ראשון), לבית המשפט לתביעות קטנות בפתח תקווה, הציג האברך בכתב התביעה מספר עוולות שלטענתו, וועדת הבחירות המרכזית נקטה כנגד הציבור החרדי.

את העתירה הוא הגיש בליווי של משפטן חרדי בכיר, שהחליט להתגייס למען הציבור החרדי, העתירה המנומקת נשלחה לוועדת הבחירות וניתנה לה האפשרות להגיב עד 30 יום.

לטענתו, לא היו קורסים בבני ברק בהפרדה, ורק לאחר התערבות 'כיכר השבת', וועדת הבחירות החליטה לחזור בה. כמו כן הוא מזכיר את דרישתם רק ליוצאי צבא.

האברך החליט לתבוע באופן אישי את וועדת הבחירות על סכום של 5,000 שקלים ובמידה ובית המשפט יאשר את התביעה הוא אף שוקל לתבוע תביעה ייצוגית.

האברך ע', אומר ל'כיכר השבת': "בשל היותי פעיל מאוד בשכונת מגוריי נחשפתי לכתבות שהועלו ב'כיכר השבת', ונדהמתי מהיחס שהציבור החרדי מקבל. החלטתי כי הפעם לא אשתוק ואתן לבית המשפט להחליט האם מדובר באפליה על רקע חרדי.

עוד מוסיף האברך: "מכיוון שהפרוטה אינה מצויה בכיסי, אך אכפת לי מאוד מהכבוד של הציבור החרדי, החלטתי לתבוע את וועדת הבחירות בבית משפט לתביעות קטנות שם לא נזקקים להוציא כסף על שירותי עורך הדין"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר