"התורה מנצחת"

הגר"מ מאזוז נגד רון קובי: "בסוף הוא יעזוב"

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, יוצא במתקפה נגד ראש עיריית טבריה רון קובי, ואומר כי מי שיוצא נגד העם שלו הוא אדם טיפש שאין לו תרבות (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כסא רחמים)

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, יוצא במתקפה נגד ראש עיריית טבריה רון קובי, בצל התבטאות הגאון רבי דב קוק כי אין ביכולתו להמשיך ולהתגורר בטבריה בשל חילולי השבת בעיר.

במהלך שיעורו השבועי, בבית מדרשו בבני ברק, התייחס הגר"מ מאזוז לחילולי השבת ברשויות המקומיות ואמר: "וטבריה עולה על כולם. ראש העיר שם נלחם בגאון הרב קוק, ועכשיו הרב קוק רוצה לעזוב את טבריה, אבל הוא צריך לדעת שבסוף הוא יעזוב את טבריה ויצא ממנה והגאון הרב קוק יישאר בה וירביץ בה תורה, כי טבריה היא עיר השייכת לתורה והיא נוסדה על ידי התנאים קדושי עליון".

בהמשך דבריו הזכיר הרב מאזוז את תביעותיו השונות של ראש העיר לבג"צ ואמר כי "לא יעזרו לו אלף בג"צים למיניהם, בסוף תמיד התורה מנצחת".

"מי שהולך נגד העם שלו ונגד התורה שלו הוא אדם טיפש, אדם שאין לו תרבות, אין לו הבנה ואין לו כלום, אפילו פוטין בארצו מבין ומכבד את דיני התורה ובארצנו לא?! לא יהיה כדבר הזה", הוסיף הגר"מ מאזוז.

"ויה"ר שעוד נשמע בשורות טובות ותתגדל התורה מעלה מעלה", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר