טור דעה

צביעות חולנית: פתאום כולם בעד הרב פירר

הסיבה בגינה זוכה הרב פירר ליחס כה מלטף, גם מזוללי חרדים לתיאבון, פשוטה למדי: כווולם חוששים כי יבוא יום ויזדקקו לחסדיו של הרב פירר - "חרדי חשוך", שאי אפשר בלעדיו (טור)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
הרב פירר (צילום: לע"מ)

סאגת מופע ההצדעה לרב אלימלך פירר, חושפת בצורה ברורה את הצביעות החילונית של "אבירי זכויות הנשים", שנזעקו בעבר כדי לבטל את המופע של מוטי שטיינמץ בעפולה בו השתתפו גם גברים וגם נשים - שכל חטאם היה בכך שרצו לשבת עם מחיצה ביניהם, כפי אמונתם-אמונתנו.

הפמיניסטיות ותומכיהם גם דרשו, וכזכור הצליחו, לבטל את המופע של מרדכי בן דוד בחיפה, בשל ייעודו לגברים חרדים בלבד, זאת בעוד מופעים לנשים בלבד נערכים על ימין ועל שמאל, ללא פוצה פה ומצפצף.

והנה כעת, כאשר הגיע המופע לכבוד ארגון 'עזרה ומרפא' של הרב פירר, החלו אותם 'גיבורי כוח' להתפתל בחוסר נוחות. למרות שהאירוע המדובר אינו מפלה בין נשים לבין גברים, וכל אחד יכול להשתתף ולשבת בו כאוות נפשו, העובדה שעל בימת המופע ישירו גברים בלבד הוציאה כמה מפורסמים מדעתם.

אך הנה, באורח פלא, רבים מאלו שהתלהבו מביטול המופעים לחרדים בחיפה ובעפולה או מבחינתם אפילו על הירח - במידה וגרים בו חרדים... - לפתע יצאו מהם הכרזות עד כמה הפעם יש להתחשב בדעתו של הרב פירר וכי יש לאפשר לו לערוך את המופע עם "הדרת הנשים" האיומה שלו.

גם אלו שלחמו בעוז רב, כשרוק ניתז מפיהם, נגד המופע, מיהרו להוסיף ולהצהיר כי הם מבדילים בין פעילותו הברוכה של הרב פירר לבין העובדה ה"מחרידה" שהוא רואה בצורה אחרת מהם כיצד מכבדים נשים.

זו הסיבה, בגינה זוכה הרב פירר ליחס מלטף כל כך מזוללי החרדים לתיאבון - והיא פשוטה למדי: אלו המצדדים באופן מפתיע כי יש לקיים את המופע, כמו גם אלו שלוחמים נגדו במלוא העוצמה ואף מאיימים על האמנים שכן רוצים לשיר בו, חוששים כי יבוא יום ויזדקקו לחסדיו של הרב פירר.

כן, בדיוק כך. הם חוששים לתקוף אותו באופן אישי - כי הם זקוקים לו! את החרדים מעפולה וחיפה הם ממש ממש לא צריכים, ולכן הם נגד כל מופע "מדיר" שיתקיים עבור החרדים.

הצביעות החילונית מוכיחה, כי הערכים המקודשים של "שוויון לנשים" מתערפלים ואף מתאיידים כאשר נצפה רווח עתידי או אפשרות לרפד את עתידם בצורה טובה יותר.

אין פה כבוד אמיתי לרב פירר, שמקדיש את כל חייו למען הזולת, ואין פה הערכה אמיתית לעולם הערכים שלו; אותו עולם ערכים שגורם לו להיות איש צדיק כל כך. רק דאגה עצמית זולה ומעוררת קבס.

למזלם, ערכיו של הרב פירר טהורים כל כך, שמובטח להם כי גם אם ישמיצו אותו ואת פועלו בפה מלא, הוא לא ישנה את התנהגותו במאומה, וימשיך בעשיית החסד הברוכה שלו.

כי ככה זה כשאתה חרדי "חשוך ומיזוגן", שאי אפשר בלעדיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר