בלימת חירום

תלמידות הסמינר נמלטו בבהלה מהאוטובוס אפוף העשן • צפו

מצוקת תלמידות הסמינר, מהצפיפות הבלתי נסבלת בנסיעה בתחבורה הציבורית - כפי שסוקרה בהרחבה ב'כיכר השבת' - התבררה הבוקר גם כסכנת חיים ממשית • צפו בתיעוד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'חדשות 12')

אוטובוס עמוס בתלמידות, שיצא הבוקר (שני) משכונת בית וגן לכיוון הסמינר שלהן בשכונת רמות, החל לפתע להעלות עשן רב - והנערות נמלטו בבהלה רבה, ללא פגע.

האירוע התרחש במהלך נסיעה בכביש בגין בירושלים, כאשר הורגש תחילה ריח חריף של שריפה מכיוון המנוע, ובהמשך עלה עשן בחלקו האחורי של האוטובוס.

למזלן הרע של התלמידות החרדיות, גם דלת הנוסעים האחורית התקלקלה - מה שלא מנע מהנהג של חברת אגד להמשיך בנסיעתו.

רק לאחר מכן,לפני צומת רמות, עצר הנהג בבלימת חירום, הצליח לפתוח את כל הדלתות במרכז הכביש והנערות נמלטו לכביש הסואן כשהן בהיסטריה מובנת, כפי שפרסמה לראשונה כתבת 'חדשות 12' מיכל צ'ין.

"רק בנס נמנע פה אירוע רב נפגעים", אמרו אנשי כוחות ההצלה שהגיעו לזירה.

כזכור, מזה זמן רב שכ-1500 תלמידות סמינר 'בנות אלישבע' מתמודדות עם קשיי התחבורה למוסד הלימודים, בשל הצפיפות הבלתי נסבלת, כפי שדווח מספר פעמים ב'כיכר השבת'.

בעקבות כך אף קיימו הבנות שביתה מלימודיהן, בסוף השבוע האחרון, ובמשרד התחבורה אמרו ל'כיכר השבת', כי הם "עושים הכל על מנת להביא לפתרון יעיל למצוקת הבנות".

היום, כאמור, הומחשה המצוקה באופן ניכר, כאשר מתברר שצפיפות זזו אף גורמת לסכנת חיים ממשית.

מחברת אגד נמסר ל'חדשות 12' בתגובה: "תכנון קווי שירות, זמינותם ותגבורם הינם בסמכותו הבלעדית של משרד התחבורה, וחברת אגד פועלת בהתאם להנחיותיו, גם במקרה זה. יש להדגיש כי מאז תחילת שנת הלימודים הנוכחית, מתקיימים דיונים רבים בין תוכנית אב לתחבורה, משרד התחבורה ואגד בנוגע לשיפור השירות למוסד זה אך כאמור ההחלטה נתונה בידי משרד התחבורה".

"באשר למקרה המתואר שהתרחש אתמול בקו 844, הרי שהנסיעה בוצעה כנדרש על-ידי רכב מפרקי. אכן, בשל ריח בלמים עצר הנהג במקום אפשרי בסמוך לצומת רמות. בשום שלב לא דיווח על 'בלימת חירום', כפי שמתואר, ולא על בעיה בדלתות. ניידת משטרה שהוזמנה למקום על ידי התלמידות, אפשרה לנהג להמשיך בנסיעה, לאחר שמספר תלמידות הורדו מהאוטובוס בשל הצפיפות".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר