דרעי גילה. צפו

"רצונו של מרן הרב עובדיה: ממשלת אחדות של נתניהו וגנץ"

סיעת ש"ס ערכה היום אירוע מיוחד לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו, יו"ר 'כחול לבן' גנץ ונציגים מכלל הסיעות בכנסת, במהלכה הושמעה הקריאה להקמת ממשלת אחדות (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ונתניהו - בטקס (צילום: כיכר השבת. תמונה: Hadas Parush/Flash90)

בטקס שערכה היום (שני) ש"ס לזכרו של מייסד התנועה, מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, פנה היו"ר, השר דרעי, לראשי הליכוד וכחול לבן שנכחו במקום ואמר כי רצונו של מרן היה בהקמת ממשלת אחדות.

"הרב כתב בעבר לפרס ושמיר שעם ישראל זקוק לממשלה רחבה ולאחדות; במקום שמיר ופרס, אני משנה את השמות ואומר: ראש הממשלה נתניהו וחבר הכנסת בני גנץ", אמר דרעי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בטקס: "'הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד'; זו משאלה של רבים בעם - ואני חושב שהיא נכונה", תוך שהוא מחליף מבטים מחויכים עם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ.

יו"ר דגל התורה בהדלקת נר לזכר מרן (ללא קרדיט)

ח"כ נפתלי בנט, יו"ר 'הימין החדש', אמר בדבריו במקום: "הרב עובדיה ראה לא רק את ההלכה, אלא גם את הנשמה, את הבנאדם, את הזעקה, את החמלה, את התמונה הגדולה, ונדמה לי שמעבר לגדולה ההלכתית, זו המורשת לעם ישראל בדורנו: לראות איך מעבר לאותיות הקטנות-קטנות, כולנו יכולים להתעלות".

"כאן, בחדר הזה, נמצאים ראש הממשלה ויושב ראש כחול לבן; בשם כל הבית הזה, אני מפציר להתעלות מעל ענייני היום יום, ולהקים ממשלת אחדות בישראל. יהי זכרו של הרב עובדיה יוסף ברוך", סיים בנט.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר