ראיון מרגש • צפו

יאיר איבד את בנו והתחרש, למרות הכל - אופטימי מתמיד

לפני שש וחצי שנים, איבד את בנו שטבע בכינרת ולפני כשנה וחצי איבד את שמיעתו, אבל יאיר אורבך הוא לא מסוג האנשים שמתייאשים - יש לו מסר חזק להעביר • ראיון מרתק ומרגש (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

זה סיפור לא שיגרתי ומיוחד: פתאום באמצע החיים, יאיר אורבך בן ה-44 איבד את השמיעה שלו ונהפך לחירש כמעט מוחלט כשהוא נזקק לעזרים חיצוניים כדי לשמוע, למרות המצב שלו אורבך נשאר אופטימי ומחייך.

זה קרה לפני כשנה, אורבך, איש עשייה רב פעלים שמנהל פרויקטיים חינוכיים רבים ואף משרת עדיין במילואים, הוא שם לב שהוא לא שומע במכשיר הקשר שלו.

לאחר המילואים, ניגש אורבך לעשות בדיקת שמיעה כשהוא עדיין לא תפס במה מדובר, בבדיקת השמיעה הוברר לו שיש לו ירידה בשמיעה ולאחר חודש הוא הפסיק לשמוע בכלל.

"זה היה מהפך אדיר בחיים שלי", מספר אורבך בראיון מיוחד ב'אולפן כיכר', "הייתי אדם רגיל ששמע הכל והחיים שלי התנהלו במתכונת רגילה ולפתע בלי הודעה מוקדמת - התחרשתי, לא שמעתי כלום, זה היה מלחיץ ברמות אחרות".

אך אורבך כמו אורבך, הוא איש אופטימי ושמח, גם כאשר איבד את בנו הקטן לפני 7 שנים, הוא עדיין המשיך לחייך ולהתנהל כרגיל בחייו. לכן לדבריו "גם החירשות שהגיעה לי באמצע החיים, לא תשבור את רוחי, כי יש לי הרבה מסרים להעביר לעם ישראל".

צפו בראיון וידאו המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר