סערת הרב פירר

חתן פרס נובל ישראל אומן תוקף: "הגענו לכפייה חילונית"

חתן פרס נובל, פרופסור ישראל אומן, שיגר מכתב תמיכה לרב פירר, בעקבות סערת המופע שבוטל: בעבר דיברו על כפייה דתית כביכול, הרי הגענו עכשיו לכפייה חילונית של ממש (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ישראל אומן (צילום: פלאש 90)

חתן פרס נובל לכלכלה, פרופסור ישראל אומן, שיגר אמש (שני) מכתב תמיכה ליו"ר 'עזרה למרפא' הרב אלימלך פירר, בעקבות סערת המופע "מדיר הנשים" שבוטל.

במכתב ששיגר ליועץ הרפואי הבכיר כותב הפרופסור: "הזדעזעתי לשמוע על הקשיים שמערימים לפני כבוד בעבודת הקודש שלו. בנוסף לכך שמפירים הסכמים מפורשים בלי בושה, הרי יש כאן צרות אופק וחוסר סובלנות קיצונית, איפה הסובלנות, ההבנה "לאחר", הפתיחות לדעות שונות שחוגים אלה מטיפים להם יומם ולילה?".

בהמשך דבריו תקף את אותם המתנגדים לקיום המופע עם זמרים בלבד: "מסתבר שאת הדברים האלה דורשים מאחרים, אך לא רואים צורך לקיימם בעצמם, אם בעבר דיברו על "כפייה דתית" כביכול, הרי הגענו עכשיו לכפייה חילונית של ממש".

לסיום כתב: "הרב פירר, אני עומד לצידך, אשמח אם אוכל לעזור בדרך כלשהיא בכבוד רב ובהערכה עצומה - ישראל אומן".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בימים האחרונים פרצה סערה סביב מופע שהכנסותיו מיועדות לטובת ארגון החסד המפורסם, בראשותו עומד הרב אלימלך פירר, זאת בשל העובדה כי זומנו אליו זמרים בלבד.

בעקבות כך ביטלו חלק מהאמנים את השתתפותם בערב המחווה, אך מנגד זמרים אחרים הביעו בו תמיכה והתנדבו להופיע בו - אך בעקבות הסערה, הודיע אמש הרב אלימלך פירר על ביטול ערב ההתרמה שהיה אמור להיערך בהיכל התרבות בתל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר