צפו בוידאו

גפני לועג: בני גנץ מוכתב על ידי לפיד ושלח

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני טוען כי הקריאה לאחדות מצד 'כחול לבן היא 'ריקה מתוכן' ותוקף את היו"ר בני גנץ שלדבריו מוכתב על ידי חברי הכנסת יאיר לפיד ועופר שלח. צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני תוקף את יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנ ו טוען כי הוא "מוכתב" על ידי יאיר לפיד ועופר שלח ומאשים כי הקריאה ל"אחדות" ריקה מתוכן.

במהלך דיון בוועידת ישראל ללכידות חברתית של הליגה נגד השמצה אמר גפני בהתייחסותו למו"מ הקואליציוני: "לא למדתי את השפה שכחול לבן מדברים בה. הם רוצים ממשלת אחדות ליברלית, זאת אומרת, כמה אנחנו לא רוצים את המפלגות החרדיות".

לדברי גפני, "אחדות משמעותה, שכל חלקי העם צריכים להיות בקואליציה. אני פחות ליברלי מבני גנץ? מה שגנץ אומר לא תמיד מביא לידי ביטוי את מה שקורה במפלגתו".

גפני האשים: "בני גנץ איש נחמד אבל הוא מוכתב לחלוטין על ידי לפיד. את המצע הכין עופר שלח. לא ביקשתי מדינה דתית, אבל יהודית ודמוקרטית".

"תחבורה ציבורית בשבת זה לפרק את הסטטוס קוו. כשהאב פירר מוסר את נפשו עבור אזרחי מדינת ישראל. הוא עשה אירוע להצלת חיים, הוא לא יכל לקיים את האירוע כי הוא לא רוצה להיות שנוי במחלוקת. יאמר לי בני גנץ, מה הכוונה, אנחנו משתלבים יחד?".

"כל הזמן עובדים נגד הציבור החרדי, בתקשורת מדגישים שחרדים מבצעים דברים שליליים, שלא לדבר על מערכות אכיפת החוק".

"ביהמ"ש העליון שינה את הסטטוס קוו. אם היה משאיר את זה למערכת הציבורית לא היינו דורשים דבר. המרכולים זאת תשובה שלנו לה.תערבות של בית המשפט"

"אני לא רוצה לשנות את המדינה, אני בסך הכל רוצה שמה שהיה הוא מה שיהיה. גנץ אומר שלא יסעו בבני ברק בשבת? תודה רבה לו באמת!" סיים גפני את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר