סערת המופע

פוסט חושפני: הכאבים של ישי ריבו, הניתוח והתרומה לרב פירר

הזמר והיוצר המצליח הפתיע בפוסט חושפני בדף הפייסבוק שלו, בו סיפר על סיועו של הרב פירר בניתוח לו נזקק, והודיע שבתגובה לביטול המופע המדובר - הוא יתרום לו את הכנסותיו (ברנז'ה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שלומי פינטו)

הזמר והיוצר המצליח ישי ריבו הפתיע בפוסט חושפני בדף הפייסבוק שלו, סיפר על ניתוח שעבר לאחרונה בו נעזר ברב פירר והבטיח להקדיש את רווחי אחת ההופעות הקרובות שלו לארגונו של הרב פירר 'עזרה ומרפא' כקונטרה לביטול מופע ההתרמה שתוכנן.

"חברים, אני רוצה לשתף אתכם במשהו אישי, שקרה לי לפני מספר חודשים. בערב יום השואה השתתפתי בערב משפחתי הזמר והיוצר ישי ריבו עם סבתא של אשתי, ניצולת שואה. לקראת סיום הערב התחלתי להרגיש כאבים קלים בבטן שהלכו והחמירו, באותו לילה הכאבים החריפו והפכו לבלתי נסבלים, בלית ברירה פניתי לבית החולים ושם גילו שיש לי אבנים בכליות, ועלי לעבור ניתוח בהקדם", סיפר ריבו.

מלבד הכאבים מתברר כי לריבו אחד הזמרים המצליחים בישראל היו חששות נוספים, "ניתוח זה אף פעם לא נעים, אבל לכל החששות האנושיים הטבעיים, הצטרפה אצלי מועקה גדולה, כל זה קרה כמה ימים לפני ההופעה בקיסריה - ועד שדברים יזוזו, ועד שאברר על מנתח טוב ועד ש, ועד ש... מה יהיה על כל אותם אנשים שפינו זמן ורכשו כרטיס להופעה?".

"ואז הפנו אותי לרב פירר והוא הפנה אותי לפרופסור דובדבני, שטיפל בי בצורה מדהימה. יומיים לפני המופע נכנסתי לניתוח, יומיים אחר כך שרנו ביחד בקיסריה והעפנו את השמיים, תודה לא-ל. ברור לי שללא עזרתו המקצועית והאנושית של הרב פירר זה לא היה מתאפשר. לא נחשפתי מספיק לפועלו של הרב פירר, אבל מהעזרה העצומה שהגיש לי אני יכול ללמוד הרבה על כל 24 השעות שלו, כפול 365 ימים בשנה, כפול שנים רבות", כתב היוצר.

"הבוקר נודע לי שלמרבה הצער אירוע ההתרמה לעמותה שלו בוטל מתוך שיקולים של הרב פירר. כאות תודה אישית לך הרב פירר ולפועלך, בחרתי להקדיש לארגון המופלא "עזרה למרפא" שבראשותך את אחת ההופעות הקרובות שלי, כל הרווחים ממנה יועברו לעמותה ולקידוש השם שאתה עושה מדי יום. ברור לי שבשמיים מחכה לכם הרבה הרבה הרבה יותר מזה, על כל רגע של פעילות למען כולנו", הבטיח ריבו.

כזכור, בחר הרב פירר לבטל את מופע ההתרמה שיועד להתקיים עבור העמותה שלו בשל הסערה שעוררו ארגוני הנשים על כך שאין זמרות בתכנית המופע.

תמכו גם אתם ברב אלימלך פירר וארגונו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר