הקושיה שחיכתה 30 שנה לתירוץ:

אתה 'רווק מבוקש'? אתה חייב לקרוא את זה >>

את הסוגיה הזו גם אבי - העילוי המצוין, לא הצליח לפתור ● כל כך הרבה "שואלים ומבקשים" ותירוץ אין, האם צריך לחכות ל"תשבי" שיתרץ? ● אם גם אתם "בחורים מבוקשים" אתם חייבים לקרוא את הסיפור הזה (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: פלאש90)

שידוכין היא סוגיה שצריך לגשת אליה בקפדנות. בדיוק כמו ב"שטייגען" בישיבה, אי אפשר לקבל כל דבר

בפשטות: אם המידות טובות, אזי צריך להקשות על הייחוס; אם הייחוס מובחר, מן הסתם יש משהו אחר שמסתתר וצריך לחפש מהו.

נעים מאוד, שמי אבי ועד לאחרונה אפשר היה בהחלט להגדיר אותי כ"בחור מבוקש" - בוגר הישיבות המובחרות ובן למשפחה מכובדת ומיוחסת. מהרגע שבו התחלתי לקבל הצעות לשידוכים הן לא הפסיקו להגיע. הצעה אחר הצעה נפסלה מסיבות שונות, השנים חלפו ואני כבר זכיתי לחגוג יום הולדת 30. למרות שעדיין לא מצאתי שידוך לא הרגשתי מאוד לחוץ (למרות שכנראה כן הייתי... אך שכנעתי את עצמי שאין מה להתרגש) בגלל שהכרתי בערך עצמי וראיתי שגם ההצעות ממשיכות להגיע.

קרא עוד:

לפני מספר חודשים נתקלתי בפרסום של "קידושין" והחלטתי לבדוק על מה מדובר. לאחר שמילאתי מספר פרטים הבחנתי כי מדובר בשירות הניתן בתשלום. "אני??? הבחור הטוב והמבוקש ישלם על שידוך עוד לפני שיש בכלל הצעה לשידוך? הרי זה לא ייתכן!" - כך אמרתי לעצמי ויצאתי מיד מהאתר מבלי לסיים את ההרשמה.

כעבור מספר ימים התקשר אליי אחד השדכנים ושאל האם ארצה להשלים את תהליך הרישום. הייתי מסופק מאוד לגבי העניין, בייחוד לאור כמות ההצעות שקיבלתי ולמעשה עדיין מגיעות אליי. כנראה בתוך תוכי הלחץ עשה את שלו וכך בסוף החלטתי לנסות ולהירשם. ההצעה הראשונה לא הייתה מפתיעה: בחורה שכבר פגשתי בעבר. כמובן שההצעה נדחתה וביני לבין עצמי חשבתי כי הנה, זו עוד הוכחה לכך שהם בטח לא יחדשו לי דבר.

לא ידוע לי כיצד נוהגים רשומים אחרים, אך אני לא הייתי סבלן כלל ועיקר: אחת לכמה ימים הייתי מתקשר אל הצוות כדי לברר מה מתקדם ואם הם כבר הצליחו במשימה - שהייתי משוכנע כי היא גדולה עליהם. "נו, מה קורה? אתה שוב לא מצליח למצוא עבורי את מה שאני מחפש???" ומעבר לקו יכולתי לשמוע בקלות את הייאוש בקולו של השדכן. הרי הוא הציע לי כבר את כל ה"דובדבנים שבקצפת".

עברו כמה שבועות ולפתע אני מקבל הצעה חדשה. בחורה בת 26, נאה מאוד, חכמה, כשרונית, ממשפחה טובה - פשוט כלילת המעלות. עד כדי כך שתהיתי לעצמי איך ייתכן שעד היום הבחורה הזו לא הוצעה לי. המשכתי לעיין בפרטים ואז עיני צדה פרט אחד שפתר לי את החידה: המיועדת בגובה 1.59 מטר. אני עצמי בחור גבוה למדי (1.86 מטר) ורבות מההצעות שפסלתי בעבר היו בדיוק על הרקע הזה.

קרא עוד:

כעבור דקותיים השדכן קיבל ממני שיחה זועמת: "הרי אמרתי לך בפירוש שאני מחפש בחורה גבוהה! איך אתה בכלל מעלה על דעתך לשלוח לי הצעה כזו? ידעתי, ידעתי מראש שזה חסר סיכוי...".

כנראה שהשדכן כבר קיבל שיחה כזו או שתיים בחיים שלו, כי הוא ממש לא נבהל וענה לי בחיוך: "תשמע, דיברתי עם שניכם והבנתי שזו בדיוק ההצעה שאתה מחפש. בוא, נסה לסמוך עליי "אך הפעם הזה" ותראה שלא תתאכזב". לקח לי כמה דקות אבל בסופן החלטתי שאנסה. בכל זאת, אין לי מה להפסיד.

הפגישה הראשונה ארכה זמן שיא שלא נראה באף פגישה שלי קודם לכן... 5 שעות תמימות!!! השיחה כל כך זרמה לשנינו שפשוט לא הצלחנו להפסיק. למחרת בבוקר השדכן קיבל שיחה בטון אחר לגמרי (כנראה שגם לזה הוא רגיל...). ביקשתי ממנו להמשיך בתהליך וכך היה.

לאחר 6 פגישות סגרנו בשעה טובה ווארט, והחתונה נערכה בחודש סיון האחרון.

זה היה השיעור החשוב שלי, כי גם מי ש"כולם מבקשים אותו" צריך לדעת לקבל או לקחת את המתנה שהקב"ה שולח לו. וכמובן ישר כוח לשליחים הנאמנים מצוות "קידושין" שלא חסכו במאמצים.

לרישום ופרטים נספים כנסו לאתר שלנו>>

ניתן גם להתקשר ישירות לטלפון 053-708-8962

קרא עוד:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר