"משקיעים גם בחדשנות"

ראש השב"כ חשף: סוכלו יותר מ-450 'פיגועים משמעותיים'

נדב ארגמן, ראש השב"כ, השתתף הבוקר בתערוכת רחפנים וסיפק הצצה לפעילות הארגון במישרים שונים תוך שהוא חושף כי במהלך השנה האחרונה סוכלו 450 "פיגועים משמעותיים", כלשונו (צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש השב"כ נדב ארגמן (צילום: הדס פרוש - פלאש 90. וידאו: צולם על ידי פיוז'ן, במאי – אורן שמש סגל)

ראש השב"כ, נדב ארגמן מסר היום (חמישי) הצהרה קצרה לכלי התקשורת בהם הרחיב מעט על פעילות הארגון ושיתופי הפעולה כדי להצליח לסכל, בס"ד, פיגועי טרור.

את הדברים אמר במהלך סיור בתערוכת רחפנים בקריית שדה התעופה, ולכן הזכיר בפתח דבריו את חשיבות ההתפתחות הטכנולוגית של ארגון כמו השב"כ.

"טכנולוגיה, זה הסיפור. זה מה שיאפשר לנו היום להמשיך ולשמור את היתרון היחסי שלנו". עם זאת אמר, "בסוף אנחנו ארגון שיש לו אנשים קודם כל, אנשים מצוינים".

ארגמן המשיך, "טכנולוגיות, אנחנו משתדלים שיהיה מהטובות בעולם, ותפיסת עולם סינרגיה בתוך הארגון, סינרגיה בתוך מערכת הביטחון הישראלית ועם המקבילים שלנו בעולם וזה מה שמאפשר לנו לשמור את היתרון היחסי שלנו מול יריבים מאוד מאתגרים".

בשלב זה חשף ראש השב"כ, "זה מה שמאפשר לנו לסכל בשנה האחרונה מעל 450 פיגועים משמעותיים ולשמור ולהשתדל לאפשר לאזרחי ישראל לשמור על חיים רגילים ביום יום בלי לדעת מה קורה מתחת לפני השטח".

"הטכנולוגיה והתעשייה הישראלית תמיד נמצאים אצלנו קרוב ללב ואנחנו רוכשים טכנולוגיות ישראליות לפני כל דבר אחר".

לסיום אמר כי "הטכנולוגיות הישראליות, חדשנות וסטרטאפים זה חלק ממה שאנחנו, ואנחנו משקיעים גם בחדשנות וגם בטכנולוגיה מאוד מתקדמת".

כזכור, בתקופה האחרונה נחשפו באזור יהודה ושומרון מספר חוליות צבאיות של חמאס אשר פעלו בהכוונת הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה ותכננו להוציא לפועל פיגועים נגד מטרות ישראליות.

בין היתר, תכננו לבצע פיגוע תופת בירושלים. בנוסף, הפעילים הונחו על ידי חמאס ברצועת עזה להקים חוליות ביו"ש לטובת מימוש פיגועי חטיפה, ירי ודקירה, לרכוש אמל"ח ולאתר ולגייס פעילים נוספים לביצוע פעולות טרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר