מעמד נשגב ורווי הוד קדומים המסוגל לישועה

פעם אחת בשנה: מאמ'ע רחל עם מנין המקובלים

במעמד נורא הוד, ובמניין מצומצם של צדיקים ומקובלים שישהו על קברה של רחל אמנו במהלך השבת, אמא רחל תבכה עבורכם ביום הגדול יחד עם המקובלים • חייגו עכשיו למוקד הישועות של קבר רחל *8631 (מקודם)

(צילום: נחשון פיליפס)

בשעת רצון נדירה ומיוחדת בזמן הדלקת נרות שבת קודש, כאשר האמהות מתחננות על ילדיהן עם רדת דמדומים, ממש ברגעים הראשונים של י"א חשוון יום פטירתה של רחל אמנו, מניין מקובלים של מוסדות קבר רחל יעתירו עבורך לישועה פרטית וגאולה מכל חבילין דמעיקין.

במעמד נורא הוד, ובמניין מצומצם של צדיקים ומקובלים שישהו על קברה של רחל אמנו במהלך השבת, אמא רחל תבכה עבורכם ביום הגדול יחד עם המקובלים תוך הזכרת שמותיכם ושמות יקיריכם.

כל הישועות: רפואה שלמה, זיווגים, זרע של קיימא, פרנסה ברווח, נחת מהילדים, שלום בית, מציאת דירה והצלחה בכל העניינים. במהלך השבת מניין המקובלים יאמרו לפני הזכרת שמכם את שלוש פעמים את ספר התהילים, ולאחר מכן יזכירו את שמכם על הציון הקדוש.

אמש הגיע למשרדי מוסדות קבר רחל סיפור מצמרר על אלמנה שתרמה לכולל השל"ה שע"י 'מוסדות קבר רחל', למען הצלת בנה מרדת שאול תחתיות. בנה של האשה האלמנה, עזב את הבית לפני שנים, היגר לאירופה והקשר עמו נותק. ידיעות שונות שהגיעו לאם דיווחו שהוא הסיר כל סממן יהודי, וחי כגוי רח"ל.

לאחרונה החלה האם לתמוך בכולל השל"ה - המסוגל לחינוך ילדים, ואכן, באופן ניסי, הבן האובד החל לחדש את הקשר עם משפחתו והוא החל להתחזק ולחזור לחיק היהדות. האם הנרגשת התקשרה אמש למשרדי מוסדות קבר רחל, ובבכי ביקשה לתמוך בקביעות במוסדות קבר רחל, למען אמהות ואבות רבים שאיבדו ל"ע את ילדיהם.

כשאף אחד לא באמת מבין אותך, אמא רחל תבכה בשבילך ואיתך!

חייגו עכשיו למוקד הישועות של קבר רחל *8631 או כנסו לכאן >>

ותזכו בישועה מעל דרך הטבע!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר