צפו בוולוג

שרולי ונתנאל בביצוע ללהיט 'בין קודש לחול'

צמד היוצרים המצליח שרולי ונתנאל מבצעים מחדש את הלהיט של שולי רנד ואמיר דדון כשהפעם הם חושפים בסרטון מיוחד את תהליך היצירה לכל אורכו • צפו (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

צמד הפופ היהודי - שרולי ונתנאל הפכו מזמן למכונת להיטים משומנת. הפעם הם מביאים לנו משהו חדש ומפתיע ומחליטים להיחשף בצורה הכי טבעית ואמיתית שיש, בשורת וולוגים מיוחדים המצולמים הישר מהאולפנים בהם נוצרים קסמי המוסיקה.

"אנחנו מקבלים פניות מאנשים באופן יומיומי, המבקשים הצצות למתרחש מאחורי הקלעים", מסבירים הצמד, "הקהל צמא לנעשה מתחת לפני השטח. לסודות המקצוע, ולתהליכים אותם אנחנו עוברים בדרך ליצירת שיר חדש. אז החלטנו לחשוף לא רק את תהליך הכתיבה וההפקה, אלא גם את עצמינו. כי בתכל'ס, מאחורי הפרסונה הציבורית שכולם מכירים מהקליפים והראיונות, יושבים סך הכל שני חברים טובים שנהנים ליצור מוסיקה מהלב ולהגיש אותה לעולם. ואנחנו רוצים שיכירו אותנו באמת".
בוולוג הראשון בסדרה יושב הצמד באולפן של נתנאל ובונה יחדיו גרסת קאבר מיוחדת לשיר 'בין קודש לחול' של שולי רנד ואמיר דדון. כל תהליך ההפקה פרוס החל משלב כתיבת האקורדים לעיבוד, ועד להקלטות השירה והמיקס. בסוף הוולוג מתגלה השיר הגמור בליווי קליפ לילי ורגוע.

צפו בוולוג עם תהליך היצירה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר