"לא יהיו בחירות"

ליברמן: "מי שלא יתפשר - נתמוך בצד השני"

יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, ביקש להיפגש בימים הקרובים עם בנימין נתניהו ובני גנץ בכד להקים ממשלת אחדות, והזהיר: "מי שלא יתפשר - נתמוך בצד השני" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
איווט ליברמן (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, ביקש להיפגש בימים הקרובים עם רה"מ בנימין נתניהו וח"כ בני גנץ בכד להקים ממשלת אחדות, והזהיר: "מי שלא יתפשר - נתמוך בצד השני". ליברמן הצהיר כי לא יהיו בחירות שלישיות.

בראיון באולפן 'חדשות 12' קרא ליברמן לקלב את המתווה הנשיא ולהיפרד מגוש ה-55: "גנץ צריך לקבל את מתווה הנשיא כולל הנבצרות ונתניהו צריך להיפרד מהגוש החרדי-משיחי שלו".

ליברמן הזהיר: "אני מצפה ששני האישים יקבלו החלטות נכונות. אני מתכוון לפנות לשניהם ולבקש פגישה השבוע. מי שיקבל החלטה לא נכונה - אנחנו בישראל ביתנו נסיק את המסקנות. מי שיקבל החלטה לא נכונה - אנחנו נתמוך בצד השני".

לדבריו: "יש פה החלטה אחת של גנץ: לקבל את מתווה הנשיא עם כל הפסיקים והנבצרות והחלטה של נתניהו להיפרד ולהיכנס לממשלת 65. תגבשו קווי יסוד, תגבשו תקציב".

יו"ר 'ישראל ביתנו' התייחס למינוי של נפתלי בנט לשר הביטחון ואמר: "לא הופתעתי מהמינוי של בנט. אני מאחל הצלחה לבנט אבל האתגר האמיתי שעומד בלפני ישראל זה לא איך למנות שר כזה או אחר אלא איך להקים ממשלת אחדות לאומית, איך לחסוך ממדינת ישראל מערכת בחירות שלישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר