סוף עידן

אורי אריאל מסביר: למה התפטר רק עכשיו?

שר החקלאות הודיע הבוקר לראש הממשלה על התפטרותו והעלה את השאלה: מדוע רק עכשיו - כעשרה חודשים אחרי שהפסיד לסמוטריץ' וכבר אינו מכהן כחבר כנסת? (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90. וידאו: מתוך "פרלמנט צהריים". באדיבות ערוץ כנסת)

אורי אריאל הודיע הבוקר (ראשון) לראש הממשלה בנימין נתניהו על התפטרותו הקרובה מתפקידו כשר החקלאות ופיתוח הכפר.

"אני מודה לך על האמון והעבודה המשותפת תחת הנהגתך. מקווה ומתפלל ששר החקלאות הבא, יחד איתך, ימשיכו לקדם את החקלאים והחקלאות לתפארת מדינת ישראל", כתב אריאל.

מדוע התפטר רק עכשיו? לפי הדיווחים, לקראת מינויו של נפתלי בנט לשר הביטחון, ביקש נתניהו מאריאל להתפטר בנימוק כי מפלגה עם 7 ח"כים, אינה יכולה להחזיק ב-4 תפקידי שר.

בראיון לערוץ כנסת סיפר, "נתניהו ואני סיכמנו שברגע שהוא יבקש לפי הצרכים הפוליטיים, אני אתפטר. זו הייתה בקשתו ואני מכבד אותה".

כאשר נשאל למה לא התפטר עד עכשיו ענה: "יש חקלאות ויש חקלאים ויש מדינה. אתם צריכים להבין. לא עושים פה לפי גחמות ולפי ירושות אלא לפי מה שטוב למדינה וחשבתי שטוב שאמשיך ולא שיבוא מישהו חסר ניסיון לחלוטין וייכנס לתקופה כה קצרה של חודשיים שלושה לתפקיד כה חשוב".

כזכור, אריאל הפסיד בפריימריז לראשות מפלגת האיחוד הלאומי לבצלאל סמוטריץ', ובתגובה פרש מהחיים הפוליטיים ולא התמודד בשתי הכנסות האחרונות - אך עדיין נשאר שר, עד להתפטרותו הבוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר