צפו בנאום נתניהו

ראש הממשלה תוקף: "פוסלים כיפות שחורות"

נתניהו לא חסך הערב במילים קשות, כדי לתאר את התנהלותם של יו"ר ישראל ביתנו ליברמן ויו"ר כחול לבן גנץ, הצפויה להדיר את החרדים מכל עמדת השפעה עתידית (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נאומו של נתניהו, הערב (צילום: 'מקור ראשון' בפייסבוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) לפלונטר הפוליטי, ומתח ביקורת על יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ועמיתיו, המחרימים את המפלגות החרדיות.

את נאומו, בועידת החינוך הלאומית של 'מקור ראשון', פתח נתניהו ואמר: "אומרים שצריך להקים ממשלת מיעוט של השמאל, אפילו בתמיכת המפלגות הערביות שתומכות בטרור ולא תומכות במדינה. לא. יש ממשלה אחת שחייבים להקים, וזו ממשלת אחדות לאומית רחבה, ויש ממשלה אחרת שאסור להקים - ממשלת מיעוט שנתמכת ותלויה במפלגות הערביות. ממשלה שתהיה תלויה במפלגות הערביות היא סכנה לביטחון ישראל".

לדברי נתניהו, ממשלה כזו לא צריכה לקום, גם לא לזמן מוגבל. "אל תגידו לי שזו תהיה ממשלת מעבר, בת שלושה חודשים. אסור שהממשלה הזו תפעל אפילו יום אחד", אמר, בנאומו בבנייני האומה בירושלים.

"אולטימטומים?", תקף ראש הממשלה את התנהלות ליברמן: "הם פוסלים אנשים - חברי כנסת שחובשים כיפות שחורות וכיפות סרוגות - אבל הולכים לממשלה שתהיה תלויה בערבים".

מנגד, יו"ר 'ישראל ביתנו' כתב בפייסבוק: "מה שדרוש בעת הזו, היא מנהיגות, ויכולת להתעלות מעל כל שיקול זר או פרסונלי. אין אסון גדול יותר מסבב בחירות שלישי. כל מה שמפריד בין הקמת ממשלה להליכה לבחירות, זו החלטה אחת של ראש הממשלה: להיפרד מהגוש חרדי-משיחי, והחלטה אחת של בני גנץ: לקבל את מתווה הנשיא".

"לאחר שהליכוד וכחול לבן יגבשו קווי יסוד, יקימו ממשלה ויאשרו את התקציב, הם יוכלו לצרף כל מפלגה שירצו. ובמידה ולא ירצו אותנו בקואליציה, אני מבטיח שלמרות זאת נתמוך בממשלת אחדות. הם יקבלו 8 מנדטים חינם, בונוס, בלי לתת כלום. כל בר דעת מבין שאני פועל באופן הגיוני, אחראי וממלכתי, ללא שום שיקול אישי", ניסה איווט להצטדק.

יצוין, כי מחר בשעה 16:30 צפוי יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ להיפגש עם יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, בכפר המכביה, בעקבות עמדתו המוכרזת של האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר