כך הציל הנציג הדגלאי הצעיר תקציב שנעלם

תמיכה משמעותית למוסדות שנעלמה מתקציב העירייה בעקבות חילופי גברי בכיכר ספרא הגיעה בסופו של דבר למוסדות שהיו זכאים לו תודות לתושייתו של מחזיק תיק תרבות תורנית הרב דודי בלומנשטוק (חרדים)

"בלומנשטוק התגייס למשימה הזו מתוך תחושת שליחות אמיתית" (צילום: באדיבות המצלם)

הקונסרבטוריון החרדי רון שולמית נמצא בימים אלו בשיאה של תנופת צמיחה והתקדמות שבאות לידי ביטוי, בין היתר, בזינוק מרשים במספר התלמידות, התרחבות במספר המגמות והמסלולים, צמיחה מתמדת בהיקף הפעילות ועוד.

לאחרונה קיבלו ראשי הקונסרבטוריון בשורה משמחת על תקציב גדול שיועבר להם מעיריית ירושלים, תקציב לו הם היו זכאים בעבר אך הוא "אבד" לפני שנה.

סיפור הדברים הוא כדלהלן: עיריית ירושלים הקצתה סכום של משמעותי עבור מוסדות שעומדים בקריטריונים מסויימים, ביניהם הקונסרבטוריון החרדי רון שולמית.

אלא שהתקציב הזה נפל בין הכיסאות ברגע האחרון ולא נכנס לתקציב העירייה האחרון, ככל הנראה בעקבות חוסר הבנה שמקורו בחילופי גברי בתפקיד מנכ"ל העירייה.

"התקציב הזה עבורנו הוא כמו אוויר לנשימה, ביטול ההעברה שלו היה מבחינתנו קטסטרופה ממש. לא ידענו מה לעשות", מעיד מנכ"ל הקונסרבטוריון בן ציון חסיד.

בצר להם פנו ראשי הקונסרבטוריון למספר גורמים ונציגים בעיריית ירושלים, אך אלו העבירו להם את המסר כי עם כל הרצון הטוב – קשה עד בלתי אפשרי להציל תקציב אבוד שכזה. ברגע האחרון הם פנו למחזיק תיק תרבות תורנית, איש דגל התורה הרב דודי בלומנשטוק, שהחליט להתגייס לעזור חרף הקושי.

לאחר מספר ימים קיבלו ראשי הקונסרבטוריון טלפון מבלומנשטוק שבו הוא מבשר להם כי התקציב אותר ויועבר להם. "מעבר לשמחה על התקציב שהועבר אלינו שמבחינתנו זו הצלה ממש, משמח ומעורר הערכה שנציג ציבור מבצע את עבודתו בצורה כה יעילה ויסודית, ומצליח היכן שותיקים ממנו הרימו ידיים", אומר בן ציון חסיד ומדגיש: "בלומנשטוק התגייס למשימה הזו מתוך תחושת שליחות אמיתית ולא נח ולא שקט עד שהביא את התוצאה הרצויה. אני, צוות הקונסרבטוריון והתלמידות מודים לו על כך בקרב לב ומאחלים לו בהצלחה בהמשך שליחותו הציבורית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר