עודד ערן, יו"ר הדירקטוריון:

בנק הפועלים ערוך לשרות לקוחות מקרב הציבור החרדי

בנק הפועלים רואה בציבור החרדי קהל יעד חשוב בחברה הישראלית והוא נותן מענה מקצועי המותאם לצרכיו. דברים אלה אמר עודד ערן, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים במהלך סיור שערך בסניף הבנק בכיכר השבת בירושלים (כלכלה בארץ, מקודם)

מימין לשמאל: אלי רבינוביץ - מנהל פעילות חברה חרדית בבנק, שי חמני - מנהל סניף מאה שערים, עודד ערן – יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, הרב נפתלי פורוש – יו"ר קרן התרבות דגל ישראל, חיים כהן – מנהל איזור ירושלים. (צילום: יח"צ)

סניף כיכר השבת הוא סניף הדגל הוותיק של בנק הפועלים בציבור החרדי. על אלפי לקוחות הסניף נמנים מוסדות תורניים, ארגונים, עמותות, עסקים ומסחר ולקוחות פרטיים הנהנים משירות יעיל וליווי מקצועי. הסניף מצוייד במיטב הציוד הדיגיטאלי המתקדם. צויין, כי הרוב הגדול של לקוחות הסניף פעילים מאוד במכשור הדיגיטאלי. על הצוות האיכותי והמקצועי של עובדי הסניף נמנים שומרי מצוות רבים, בעלי נסיון במגוון תחומי הבנקאות, המכירים היטב את צרכי הציבור החרדי - דבר המסייע מאוד בשרות ובקשר עם הלקוחות. מנהל הסניף שי חמני סקר את פעילות הסניף במגוון הנושאים הבנקאיים.

הרב נפתלי פרוש העומד בראש ארגון הנוער "פרחי הדגל", שהשתתף אף הוא במפגש, שיבח את השרות הניתן בסניף והודה על מעורבותו ופעילותו של בנק הפועלים למען הקהילה.

בדברי הסיכום ציין יו"ר הדירקטוריון כי המפגש עם צוות הסניף ועם הלקוחות היווה הזדמנות להכיר מקרוב את הציבור החרדי. "שמחתי להיווכח כי אנו מצליחים להעניק שירות מותאם הנותן מענה למאפיינים היחודיים של האוכלוסיה החרדית ולשמוע מהלקוחות על שביעות רצונם", הטעים יו"ר הדירקטוריון.

בסיור השתתפו, מנהל אזור ירושלים חיים כהן והצוות הבכיר של מינהלת אזור ירושלים, ר' אלי רבינוביץ מנהל פעילות מגזר חרדי, מנהל הסניף שי חמני, סגן מנהל הסניף ומנהלי המחלקות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר