אבו אל עטא

"פצצה מתקתקת"; זה הבכיר שצה"ל חיסל

סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר, ראש הממשלה אישר את המבצע וחיל האוויר הפציץ את המבנה בו שהה בכיר הג'יאהד, בהאא' אבו-אלעטא • פרופיל: זה המפקד הבכיר שחוסל (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
חוסל. האא' אבו-אלעטא (צילום: ללא קרדיט)

סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר (שלישי), ראש הממשלה אישר את המבצע וחיל האוויר הפציץ את המבנה בו שהה בכיר הג'יאהד, בהאא' אבו-אלעטא . פרופיל: זה המפקד הבכיר שחוסל.

דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן, סיפר הבוקר כי: "בו אל עטא הוא מפקד בכיר בג׳יאהד וחיסולו היה כירורגי ונקודתי במטרה שזה יעצר בזה. הוא הפעיל את כל אירעי הקרב האחרונים כולל הירי על פסטיבל לייב סדרות, המטח של יום שישי לפני שבועיים".

לדבריו: "הוא אהב לקדם ירי רקטי סביב השעה 21:00. הוא היה פצצה מתקתקת והוא תכנן לבצע ירי רקטי בימים הקרובים, תכנן פיגועי צליפה לימים הקרובים ושיגורי רחפנים. ראינו את זה בשטח".

בשב"כ יודעים לספר כי "אבו-אלעטא חולל הלכה למעשה את רוב פעילות הגא"פ ברצועת עזה, והיווה "פצצה מתקתקת". אבו-אלעטא הוביל ועסק באופן ישיר בפיגועים ובניסיונות לפגע באזרחי ישראל ובחיילי צה"ל במתווים שונים ובהם ירי רקטי, ירי צליפה, שיגור רחפנים ועוד.

"בהאא' אבו-אלעטא אחראי למרבית הפיגועים בשנה האחרונה מרצועת עזה, ימי הקרב סמוך ליום הזיכרון, ירי על פסטיבל שדרות ב-25 באוגוסט 2019, והאחרון שבהם ירי מטח הרקטות לעבר העיר שדרות ויישובי העוטף, ביום שישי ה-1 בנובמבר 2019".

לדברי צה"ל: "אבו-אלעטא קידם בימים האחרונים מוכנות למימוש מיידי של פיגועים במתווים שונים נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל, בהם אימון חוליות לפיגועי חדירה וצליפה, שיגור רחפנים, והיערכות לירי רקטי לטווחים שונים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר