הקבינט יתכנס

הרמטכ"ל המליץ והקבינט אישר את החיסול

הקבינט המדיני ביטחוני יתכנס הבוקר לדיון דחוף בשל ימי הקרב הצפויים בדרום • המבצע אושר על ידי רה"מ נתניהו וחברי הקבינט לאחר המלצת הרמטכ"ל וראש שב"כ (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הקבינט המדיני ביטחוני יתכנס הבוקר (שלישי) לדיון דחוף בשל ימי הקרב הצפויים בדרום. המבצע לחיסול בכיר מפקדי הג'יהאד האיסלמי הפלסטיני ברצועת עזה, בהאא' אבו-אלעטא, אושר על ידי ראש הממשלה ושר הביטחון היוצא בנימין נתניהו וחברי הקבינט לאחר המלצת הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי וראש שב"כ נדבר ארגמן. יצוין כי בעוד שעות צפוי נפתלי בנט להיכנס לתפקידו כשר הביטחון.

ראש הממשלה בירך על החיסול ואמר: "הלילה סוכל המפקד הבכיר של הג'יהאד האיסלמי בעזה בהאא' אבו-אלעטא, שהיה אחראי לפיגועים רבים ולירי רקטות נגד מדינת ישראל בחודשים האחרונים והתכוון להוציא פיגועים מיידיים".

מלשכת רה"מ נמסר: "פעולת צה"ל הומלצה ע"י הרמטכ"ל וראש השב"כ ואושרה ע"י רה"מ ושר הביטחון, לאחר הצגה ואישור הקבינט".

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, ברך על החיסול: "המאבק בטרור הוא מתמשך ומצריך רגעים של קבלת החלטות קשות. הדרג המדיני וצה"ל קיבלו החלטה נכונה הלילה למען ביטחונם של אזרחי ישראל ותושבי הדרום.

"כחול לבן תגבה כל פעילות נכונה למען ביטחון ישראל ותשים את ביטחון התושבים מעל לפוליטיקה. ידע כל טרוריסט שמסכן את ביטחוננו שהוא בן מוות".

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמ: "תחזקנה ידי כוחות הביטחון כולם, העמלים למען הצלחת הפעולה הבוקר כבר תקופה ארוכה. אני יודע כי לנגד עיניהם, ולעיני ממשלת ישראל שאישרה את הפעולה, בטחון ישראל ורק הוא בלבד. זהו לא זמן התנגחויות פוליטיות ואלה אינן מוסיפות כבוד לכל העוסק בהן - זאת השעה לחדול מהתבטאויות שכאלה מיד".

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין אמר: "חיסול אל עטא מעביר מסר ברור לכל הטרוריסטים - איש לא חסין. אני מברך את כוחות הביטחון ואת ראש הממשלה על הפעולה החשובה לחיסול המחבל. בזמן הזה לבנו עם תושבי הדרום. כל עם ישראל מאחוריכם".

יו"ר סיעת 'הליכוד', ח"כ ח"כ זוהר, כתב בטוויטר: ‏אני קורא ושומע מספר הולך וגובר של אמירות שמנסות להציג את האירוע הביטחוני הזה כאקט פוליטי, אני מציע לכם להירגע. פעולות מהסוג הזה אינן יזומות ע"י הממשלה אלא מתקבלות מצה"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר