ההסלמה הביטחונית

הגי'האד: ישראל לא תקבע את אופן הלחימה

דובר ארגון הטרור העזתי איים בהמשך הירי לישראל: "השעות הקרובות יוסיפו כותרת חדשה לרשימת הכישלונות של נתניהו, האויב יחוש את משמעות הדברים", אמרו בג'יהאד (אקטואלי)

(צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

דובר הג'יהאד האסלאמי פנה הערב (שלישי) בנאום לראש הממשלה בנימין נתניהו ואיים: "אתה התחלת את המערכה, אבל לא אתה תקבע את מועד סיומה".

בארגון הטרור העזתי אמרו כי "היהירות הציונית ביצעה פשע גדול ונתניהו נתן אור ירוק לחיסול מנהיגי ההתנגדות מבחוץ ומבפנים, כך בוצע חיסולו של אבו אל-עטא".

למרות שכבר ירו למעלה ממאתיים רקטות מאז החיסול, איימו בג'יהאד האסלאמי כי כל מה שקרה עד עכשיו - הוא רק הפרומו לקראת הצפוי בהמשך.

"השעות הבאות יוסיפו תבוסה חדשה לרשימת התבוסות של נתניהו, שמביא אך ורק הרס ומלחמה לציונים", נמסר מהזרוע הצבאית של הג'יהאד.

כאמור, הם הודיעו כי יסרבו למגעים להפסקת אש. "לא תוכלו לקבוע את אופן ותזמון סיום סבב הלחימה. ההחלטה נמצאת כעת בידי ההתנגדות הפלסטינית ופלוגות ירושלים".

הם הבהירו באופן ברור: "לא נאפשר להשיב את מדיניות החיסולים. את התוצאה של חיסול מנהיגי ובכירי ההתנגדות יראו בשטח".

גם בארגון החמאס, שם הקימו חמ"ל משותף עם שאר הפלגים בעזה, הודיעו כי התגובות לחיסול הלילי של בכיר הג'יהאד עדיין לא הסתיימו.

למרות שהחמאס טרם התערב רשמית ומעשית בירי ובפעילות נגד ישראל, בכיר הארגון פאוזי ברהום הבהיר: "לא נעצור פעולות נקמה נגד ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר