אלו היעדים שהושמדו

צה"ל: הרחבנו את מטרות התקיפה בעזה

דובר צה"ל מציין כי הסתיימה תקיפה נוספת של יעדי טרור של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, כאשר צה"ל הגביר את קצב תקיפותיו וסוג המטרות. תיעוד: אלו היעדים שהושמדו (חדשות)

מחסן אמל"ח שהותקף (צילום: דובר צה"ל)

לפני זמן קצר (רביעי) הסתיימה תקיפה נוספת של יעדי טרור של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה על-ידי כלי טיס של צה"ל.

דובר צה"ל מציין כי בגל התקיפות הזה הגביר צה"ל את קצב תקיפותיו וסוג המטרות. במהלך התקיפה הותקף מפעל מרכזי לייצור ראשי קרב לרקטות בדרום רצועת עזה. מדובר באתר לייצור רקטות וחומרי גלם ייחודיים לייצור רקטות ארוכות טווח.

עוד נמסר כי "מערך ייצור הרקטות הוא מערך פנימי עליו ארגון הטרור מסתמך לחידוש ותחזוקת מלאי הרקטות שברשותו. המערך מורכב ממספר אתרים ברחבי הרצועה, כל אחד מהם אמון על אחד או יותר מהתהליכים הנדרשים לייצור רקטות: ייצור חומרי הגלם הרקטיים, חריטה על ברזל הרכיבים, מחשוב ואלקטרוניקה והרכבה סופית. הגא"פ משקיע בתשתיות ובמשאבים במערך הייצור, שנחשב מערך מכריע להתעצמות יכולות הארגון".

כמו כן, הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור ומחסן אמל"ח בביתו של אדם אבו חדאיד, פעיל במערך הרקטות של הג'יהאד האסלאמי המשמש גם לאחסון אמל"ח.

במקביל, כלי שיט של צה"ל תקף כלי שיט של הכוח הימי של הג'יהאד האסלאמי ששימש לאימונים לקראת פיגועים עתידיים בתווך הימי. כמו כן, הותקף מתחם צבאי לאימונים של הכוח הימי של הג'יהאד האסלאמי המשמש גם כמחסן אמצעי לחימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר