"זירה מזעזעת"

שני צעירים רכבו על אופנוע ונהרגו מפגיעת משאית

תאונה קטלנית התרחשה בצהרים בכביש 444, סמוך למושב בית נחמיה: שני צעירים שרכבו על אופנוע ספגו פגיעה ישירה ממשאית סמיטריילר. מותם נקבע בזירת התאונה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי זק"א)

שני צעירים נהרגו היום (רביעי) בתאונה קשה שאירעה בסמוך לצומת הכניסה לבית נחמיה.

כפי שנודע ל'כיכר השבת', מדובר בשני חרדים, תושבי ראש העין, שנהרגו כתוצאה מפגיעה ישירה של משאית סמיטריילר באופנוע עליו רכבו.

ניסן היילברון ושמואל טויב, כונני מד"א-הצלה אלעד, שהגיעו למקום, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, עם מעורבות של אופנוע. ביצענו פעולות החייאה במקום ב-2 נפגעים במצב אנוש, אך צוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם של הנפגעים בשטח".

יזהר אוחיון, חובש באיחוד הצלה, מתאר: "מדובר בתאונה עם אופנוע שעליו שני רוכבים ומשאית סמיטריילר. למרבה הצער נקבע מותם של שני הצעירים שרכבו על האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

(צילום: דוברות זק"א)

חובש רפואת חירום במד"א, סער שי, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו משאית עומדת באמצע הכביש, לצידה היה הקטנוע ושני הרוכבים שוכבים על הכביש כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית. ביצענו מספר בדיקות רפואיות אבל לצערינו הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

מפקד היחידות המיוחדות של זק"א חיים אוטמזגין, שמטפל בזירה, אמר: "זו תאונה מזעזעת. כשהגעתי למקום ראיתי אופנוע מרוסק בצד הכביש לאחר שככה״נ התנגש במשאית".

"שני הרוכבים כבני 30 שכבו על הכביש סמוך לאופנוע כשהם סובלים מחבלות קשות והם ללא הכרה, צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותם של השניים במקום, מתנדבי זק״א מרחב שרון מטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה במקום".

(צילום: דוברות הצלה אלעד)
(צילום: דוברות זק"א)
(צילום: תיעוד מבצעי זק"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר