ג'רוזלם אסטייטס בשנלר:

עם תום ימי החגים החלו ההכנות להגעתם של ראשוני הדיירים

לקראת האכלוס בג'רוזלם איסטייטס נבחרה חברת ניהול מהאיכותיות בארץ על מנת ללוות את הדיירים החל מן הרגע הראשון • בחברה מסכמים בסיפוק את תקופת החגים כאשר יהודים רבים מהארץ ומרחבי העולם ניצלו את החג כדי לבקר בסוכה המפוארת שהוקמה בפרוייקט המרשים (נדל"ן בארץ, מקודם)

(צילום: יח"צ)

הבניינים העומדים על תילם ועבודות הגימור המיוחדות שבוצעו בדירות ובלובאים המפוארים עצרו את נשימתם של רבים מהמבקרים אשר הביעו את התרשמותם מהבנייה היוקרתית בסגנון והדר שלא נראו בירושלים.

גם העבודות על שדרת האמפורה המיוחדת שתוקם בלב המתחם מבוצעות בימים אלו, ובכך הפרויקט יגיע לשלמות מבית ומחוץ לקראת האכלוס הקרב בעז"ה.

בפרויקט היוקרה מתחילים כבר עכשיו את ההכנות לבואם של הדיירים עם קבלת פנים מושקעת הכוללת תכנון של כל הפרטים הקטנים,

כחלק מכך נחתם בימים אלו ההסכם עם חברת 'בתים ניהול נכסים' של יוסי ולאה ברוק, המתמחים בניהול בנייני יוקרה קרוב ל-18 שנה בצפון תל אביב ובפרויקטים יוקרתיים ברחבי הארץ, ובכך יוכלו הרוכשים להיות בטוחים שכניסתם לביתם המהודר תתחיל ברגל ימין בליווי מקצועי ומנוסה לחווית אכלוס מושלמת.

"דוגמא טובה לרמת השירות שחברת הניהול תעניק" אומרת לאה ברוק "הן הסוכות הגדולות שייבנו כל שנה על שדרת האמפורה בלב הפרויקט, זאת בנוסף לסוכה הפרטית שיש בכל דירה. חג הסוכות בירושלים מרכזי מאד עבור דיירים רבים מרוכשי הדירות, ולכן בניית הסוכות המרכזיותיאפשר לדיירים לחוות חווית חג משותפת ומיוחדת לארוח משפחתי או לכל ארוע אחר".

לפרטים כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר