"זכות גדולה"

צפו: יעקב שוואקי סלסל בפני הראשון לציון

שוואקי, שהעלה בפני הרב יצחק יוסף זכרונות מהמפגשים שהיו לו עם אביו מרן הגאון הרב עובדיה יוסף, סיפר ל'כיכר השבת': "היה לי זכות גדולה להיות עם הראשון לציון" (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי, נפגש אמש (שלישי) עם הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, במסגרת ביקורו בקהילה החלבית בדיל ניו ג'רזי שבארצות הברית.

לאחר שהרב הראשי מסר דרשה לבני הקהילה המקומית, ערכו לו ראשי ועסקני הקהילה אירוע קבלת פנים בביתו של הרב הראשי המקומי שאול קצין, שם כאמור פגש את הזמר יעקב שוואקי.

שוואקי העלה במפגש בפני הרב יצחק יוסף זיכרונות מהמפגשים שהיו לו עם אביו מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל, לאחר מכן שר בפני הנוכחים את השיר "מול א-לי וגודלו" בסלסול מיוחד.

"היה לי זכות גדולה להיות עם הראשון לציון הרב יצחק יוסף ולהיזכר ברגעים מרגשים מאביו מרן חכם עובדיה עליו השלום", מסר יעקב שוואקי ל'כיכר השבת'.

בשיחה עם 'כיכר השבת' המשיך שוואקי: "הרב יצחק סיפר לי כמה הוא אוהב את השיר "מרן שלי" וכמה רגשות וזיכרונות זה מביא לו. אני בטוח שאביו המנוח זצ"ל מהשמיים מתפלל על עם ישראל בזמנים הקשים שעוברים על אחינו בארץ הקודש. אני מתפלל שהקב"ה יתן לרב כוחות ובריאות לעוד הרבה שנים טובות. אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר