הלווית האחים. צפו

האב השכול בכה: "תתפללו גם על הקדוש ברוך הוא"

הלוויה קורעת לב התקיימה היום בבית העלמין בראש העין, כאשר גופותיהם של האחים מאיר וניסים לביא, שנהרגו בתאונה, הורדו בזה אחר זה אל קבריהם; "בכי ללא הפסקה" (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: דוד אשכנזי)

קהל רב השתתף היום (חמישי) בהלוויתם של האחים מאיר וניסים לביא ז"ל, שנהרגו בתאונה.

כזכור, בעת ששני האחים החרדים רכבו על אופנוע בדרכם אתמול חזרה ממסירת שיעור תורני לנוער נושר, במדרשיה של אביהם הרב ירון בכניסה לאלעד, פגעה בהם משאית סמיטריילר והם נהרגו במקום.

בהלוויתם, שהתקיימה היום בבית העלמין בראש העין - העיר אליה עברו מאלעד לפני כשנה - הספידו בין היתר רבה של אלעד הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן, הרב דניאל פריינטה, רב קהילה בעיר, ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי, והשתתפו גם ראש העיר ישראל פרוש, יו"ר ש"ס באלעד יהודה בוטבול ונציגים מעיריית ראש העין.

לקול בכי המלווים הספיד האב השכול, הרב ירון לביא, שסיפר: "בחודשים האחרונים הם עברו זיכוך אמיתי; ישבו ב'כולל' ולמדו. כמה הם עזרו לכולם...".

"אני מבקש מכם להתפלל על עם ישראל", בכה האבא בקול, "וגם על הקב"ה בעצמו, שנמצא בצער; לאוקמי שכינתא מעפרא ושייבנה בית המקדש".

מאיר וניסים ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

רכז הנוער בעיר אלעד, רועי גרשי, שעמד לצד המשפחה בשעות הקשות וסייע בעריכת הלוויה והקבורה, מתאר ל'כיכר השבת': "זו היתה הלוויה קורעת לב. האבא בכה בלי הפסקה".

"זה אסון נורא לקבור שני בנים צעירים, שנהרגים ביום אחד. גם בני הנוער שלמדו אצלם לא מעכלים את גודל האסון. כל העיר עדיין בהלם", הוא מוסיף בצער.

בתום הלוויה הכואבת, נטמנו גופותיהם של ניסים ומאיר לביא ז"ל בבית העלמין בראש העין, בעוד הקהל הרב ממרר בבכי.

(צילום: דוברות ש"ס)
(צילום: דוברות ש"ס)
(צילום: דוד אשכנזי)
(באדיבות המצלם)
(צילום: חיים לוריא)
(צילום: חיים לוריא)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר