חילופי עקיצות

התשובה של איווט לביבי: "תתחייב אתה קודם"

הפלונטר הפוליטי נראה, יותר מתמיד, שיוביל לבחירות, אך בניסיון למנוע את הסיכוי הקלוש של ממשלת מיעוט בעזרת ליברמן והערבים, פרסם נתניהו סרטון - ואיווט השיב לו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
היריבים המרים (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

"אדוני ראש הממשלה. לפני שאתה דורש ממני התחייבויות, תתחייב אתה לעם ישראל שלא תיקח את מדינת ישראל למערכת בחירות שלישית תוך שנה בשום מקרה" - כך משיב הערב (חמישי) יו"ר 'ישראל ביתנו' לפנייתו הפומבית של נתניהו.

כזכור, מוקדם יותר היום פרסם ראש הממשלה נתניהו סרטון, בו הוא פונה לליברמן ואומר: "אני בהחלט מאמין שאין שום סיבה ללכת לבחירות. אפשר להקים ממשלת אחדות לאומית. אבל לפני הפגישה שלי עם אביגדור ליברמן, אני רוצה לשאול אותו שאלה פשוטה ולקבל תשובה ברורה: איווט, האם אתה וסיעתך תצביעו נגד הקמת ממשלה שנשענת על תמיכתכם או הימנעותם של חברי הכנסת מהרשימה הערבית המשותפת, שאתה הגדרת אותם כ'גיס חמישי'".

"אני רוצה לדעת את האמת. אתה באמת מוכן לסכן את ביטחון ישראל ולהקים ממשלה שנשענת על אחמד טיבי ואיימן עודה? מספיק עם המשחקים המסוכנים האלה. תן לי תשובה ברורה - כן, או לא?", סיים נתניהו את שאלתו.

הפניה הישירה של נתניהו (מתוך פייסבוק)

מעבר לתשובה המתחמקת של ליברמן לנתניהו, כפי שהובאה בראשית הידיעה, הוסיף זה ועקץ: "חוץ מזה לאורך השנים אתה זה שניהל יחסים קרובים עם אחמד טיבי, כולל הסכם וואי פלנטשיין. אתה זה שלאחר הבחירות באפריל 2019 ניסה להקים ממשלה עם אבי גבאי תוך שת"פ הדוק עם הרשימה המשותפת, והאיש הכי מקורב אליך, נתן אשל, פרסם שני מאמרים בזכות שיתוף הפעולה עם אותם ערבים שבפניהם התנצלת לאחר בחירות 2015".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר