הפסקת האש הסתיימה?

צה"ל תקף באישון לילה בעזה יעדים של 'ג'יהאד איסלאמי'

למרות ההכרזה על הפסקת אש ולאור ירי הרקטות לעבר ישראל, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו שורת יעדי טרור של ארגון הטרור 'הג'יהאד האסלאמי' בעזה. בין היעדים אתר לבניית רקטות (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90)

דובר צה"ל מסר באישון ליל, סמוך לשעה 3 לפנות בוקר כי מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו שורת יעדי טרור של ארגון הטרור 'הג'יהאד האסלאמי' ברצועת עזה.

בין יעדי הטרור הותקף מתחם צבאי ששימש בין היתר כאתר לייצור רכיבים המשמשים לייצור רקטות. כמו כן, הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור בה מספר משרדי מפקדים של הג'יהאד.

"צה"ל רואה בחומרה רבה את הפרת הפסקת האש ושיגור הרקטות לעבר ישראל, נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול, ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל", נמסר מצה"ל.

התקיפה הישראלית מלמדת כי הפסקת האש שנכנסה לתוקפה ביום חמישי בשעה 05:30 לפנות בוקר, חסרת משמעות. אתמול במהלך היום נורו כ-10 רקטות לעבר יישובי עוטף עזה וגם בלילה סמוך לשעה 10 יורטו שתי רקטות מעל שדרות.

הרשויות בעוטף עזה החליטו כי היום לא יתקיימו לימודים בשל המתיחות. עיריית אשקלון הצטרפה לשדרות ולמועצות האזוריות ביישובי עוטף עזה שהודיעו על ביטול הלימודים. גם במכללת ספיר הסמוכה לשדרות לא יתקיימו היום לימודים. הבוקר החליטו ההורים גם בנתיבות שלא לקיים לימודים.

בפיקוד העורף עדיין לא פרסמו שינוי בהנחיות ונכון לעכשיו מתקיימת באזור שגרה מלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר