הפתעה בישיבה

הגנבים נרדמו במשרדי הישיבה, השוטרים הגיעו להתנצל

שוטרי תחנת מודיעין הגיעו השבוע לישיבת מיר ברכפלד במודיעין עילית כדי להתנצל בפני הנהלת הישיבה. כל הפרטים על הסיפור המפתיע ואי הנעימות שהיה סביבו (חדשות חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בשבוע שעבר הופתעו תלמידי ישיבת 'מיר ברכפלד' לראות קבוצת שוטרים שנכנסה לבית המדרש של הישיבה בעיצומו של סדר הבוקר, השוטרים נראו משוחחים עם מנהלי הישיבה במשך זמן רב.

התברר, כי במהלך ימי בין הזמנים שלאחר חג הסוכות התרחשה פריצה לישיבה, ומספר נערים מהעיר שידעו שהבניין ריק בבין הזמנים, נמו את שנת הלילה על הספות במשרדי הישיבה, באמצע הלילה הגיע מנהל המשק למשרד וגילה להפתעתו את הגנבים ישנים 'שנת ישרים', הוא העיר אותם והם נסו על נפשם בבהלה גדולה.

אלא שאחד מהם שכח את הטלפון הנייד שלו במטען במשרד הישיבה, למחרת כאשר הנער לא מצא את הנייד שלו ולא זכר היכן שכח אותו, הוא התלונן במשטרה כי הנייד שלו נגנב.

המשטרה ביצעה איכון על המכשיר, ומנהל המשק זומן לחקירה במשטרת מודיעין בחשד לגניבת הטלפון. לאחר פעילות מאומצת של מנהל הישיבה הרב ישעיהו גרנדש, בוטלה חקירתו של איש הצוות.

בשבוע שעבר הגיעו שוטרי תחנת מודיעין להתנצל בפני מנהל המשק ובפני ראש הישיבה הגר''נ אלון על אי הנעימות שנגרמה להם.

הנערים נחקרו במקביל במשטרה על פריצה לישיבה.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר מנהל הישיבה הרב ישעיהו גרנדש, כי השוטרים הגיעו לישיבה והסבירו להנהלה את אשר התרחש.

מדוברות המשטרה נמסר: "במשטרה נפתחה חקירה לאחר שהוגשה תלונה על גניבת פלאפון והסגת גבול שבמסגרתה נחקרו חשודים ושוחררו. לאחר הטיפול באירוע זה התקבל דיווח מצוות הישיבה על אירועי גניבה ובפעילות של בלשי המשטרה נחקרו 3 חשודים ונתפס רכוש החשוד כגנוב והחקירה נמשכת".

"בעקבות האירועים בישיבה יזם מפקד התחנה מפגש עם הנהגת הישיבה במסגרת חיזוק קשרי התחנה עם הקהילה ובמטרה להציג בפני צוות הישיבה את הדרך החוקית לטיפול בעבירות פליליות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר