התבטאות מקוממת • צפו

הירש: "מייחלים להחזרת כל אדמת פלסטין לעם הפלסטיני"

בהודעה מצולמת חדשה, פונה ישראל מאיר הירש כ"מייצג הפלסטינאים היהודים", בהצהרה כי אין מציאות של שתי מדינות לשני עמים, אלא הכל שייך רק לעם הפלסטינאי (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ישראל מאיר הירש, מראשי 'נטורי קרתא', שיגר בסוף השבוע האחרון, בזמן ההסלמה הביטחונית בעזה, בשעה שאלפי יהודים יושבים במקלטים בשל הטילים שירו הפלסטינים מהרצועה לערי ישראל, הצהרה מצולמת חדשה, שעוררה זעם רב וקוממה את הרשת.

בהצהרתו, אומר הירש כי כל השטח שייך רק לעם הפלסטיני, וכי הם מייחלים "ביטול הסופי של המשטר הציוני הטרוריסטי ולהחזרת כל אדמת פלסטין לעם הפלסטינאי". בסיום ההצהרה, הוא מביע את תקוותו כי "כל העולם יעבדו את אללה שכם אחד".

ההצהרה המצולמת, ששוגרה אל כלי תקשורת פלסטיניים, נאמרת בשפה העברית, אך למען אלו שאינם דוברים את השפה, תורגמה עם כתוביות בשפה האנגלית.

הירש פותח: "לאחינו וידידינו העם הפלסטיני שנמצא תחת כיבוש מתמשך, תחת מגפי הכיבוש הציוני, ולכל שוחרי השלום בין העמים בכל העולם. אנחנו הפלסטינים היהודים האותנטיים המייצגים את העם היהודי בפלסטין ובעולם כולו, רוצים להבהיר בצורה חד משמעית את עמדתנו הנחרצת נגד המדינה הציונית ופשעי הכיבוש האכזריים".

"אנחנו מצהירים בזאת כי אין מציאות כזאת של פתרון של שתי מדינות לשני העמים. כל אדמת פלסטין שייכת אך ורק לעם הפלסטיני שהם הבעלים הלגיטימיים היחידים על אדמת פלסטין כולה, ואין לציונים שום זכות על שום רגל אדמה ואפילו לא על סנטימטר אחד מאדמת פלסטין".

בהמשך דבריו אומר הירש, "בנוסף, הננו להבהיר כי עמדתם של ארגונים כמו ג'יי סטריט וארגונים דומים אינם מייצגים את העם היהודי ובוודאי שאינם באים לטובת העם הפלסטיני. כל עמדתם היא זריית חול ושקר בעיני שוחרי השלום והצדק תוך קידום שיח שקרי בנושאי זכויות האדם הפלסטיני ושלילת זכויות הבסיסיות של העם הפלסטיני על ידי השיח הזה".

"הם מדברים על חיזוק הדמוקרטיה במדינת הציונים, בו בזמן שהמשטר הציוני מבוסס על דיקטטורה מוחלטת, ובנישול מוחלט של זכויות האדם המינימליות של העם הפלסטיני שנמצא תחת דיכוי אכזרי ממושך וללא שמץ של דמוקרטיה המקובלת בעולם כולו".

לטענתו, "כל מטרתם היא לשמר רוב דמוגרפי ציוני ומשטר אפרטהייד המבוסס על תורת הגזע הציוני בתוך מה שקרוי בפיהם מדינת ישראל. אנחנו מקווים ומייחלים לביטול הסופי של המשטר הציוני הטרוריסטי ולהחזרת כל אדמת פלסטין לעם הפלסטיני, ולשובם של הפליטים כולם לביתם ולאדמתם ההיסטורית וכולנו נוכל לחיות בשלום ובאחווה כפי שחיינו עם אחינו הפלסטינים לפני קום המפלצת הציונית וכל העולם יעבדו את אללה שכם אחד. אינשאללה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר