"תעשו הטבת חלום"

גפני לטובת דרעי: "רק בגלל שהוא שר חרדי"

חבר הכנסת משה גפני, יוצא להגנתו של השר אריה דרעי על פסיקת הבג"צ ואומר: "כאשר מדובר בשר חרדי נגד ראש עיר כושל, פתאום יש ניגוד עניינים - כאילו חרדי הוא לא מקצועי" (חדשות)

(צילום: Yaacov Cohen/FLASH9)

פסיקת בג"צ בנוגע לראש עיריית טבריה, רון קובי, הצליחה להוציא את חבר הכנסת משה גפני מכליו, בתגובה הוא תקף בחריפות את שופטי הבג"צ ויצא להגנתו של שר הפנים אריה דרעי.

מוקדם יותר היום (ראשון), קבעו שופטי בית המשפט העליון בדיון - צו על תנאי המורה לשר הפנים, אריה דרעי, לנמק מדוע לא למנות ועדה ממונה לצד רון קובי או להעביר את הסמכות לשר אחר.

יו"ר וועדת הכספים, גפני זעם כאמור על הפסיקה ואמר: "בג"צ לא מנסה להסתיר את כוונותיו, אפילו הצגה כלפי חוץ הוא לא עושה. מדובר בראש עיר שלא מצליח להעביר תקציב עירוני וממוטט את העיר טבריה על תושביה, ובית המשפט בסחבת בלתי מובנת דוחה את החלטתו ומשנה פעם אחר פעם את הרכב השופטים ולא מאפשר לערוך לו שימוע כשברור לחלוטין שהסיבה היא מכיוון שהוא נלחם נגד היהדות ונגד הציבור הדתי. אם זה היה להיפך אין ספק שבית המשפט היה פוסק מיד לערוך לו שימוע".

"אין גם ספק", הוסיף גפני ואמר:" שכאשר מדובר בשר חרדי יש פתאום ניגוד עניינים, כאילו שלשרים בממשלה אין עמדה ציבורית ומקצועית, רק בגלל שהשר הממונה עליו חרדי יש ניגוד עניינים. מי שעוד תלה תקוות בבית המשפט שינהג בשיוויון וביושר, מוטב שיעשה מהר הטבת חלום".

כזכור, נכשל רון קובי כמה פעמים בהגשת התקציב בעירו ועל פי החוק במקרה כזה הוא אמור להיות מועבר מתפקידו על ידי שר הפנים. במקרה של קובי הוא עתר לבג"צ כנגד ההליך ומאז מתנהלת סחבת כשטבריה ללא תקציב כבר יותר משנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר