"רגשות שמחה"

קבלת הפנים של רבני 'הפלג' לרבי מסאטמר

מנהיגי 'הפלג הירושלמי' ובראשם הגר"צ פרידמן יוצאים במכתב מיוחד ונרגש לקראת בואו של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר לביקור בישראל. "יהא בואו לברכה ולטובה" (חדשות)

יענקי כץ | כיכר השבת |
רבני 'הפלג'. ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

מנהיגי 'הפלג הירושלמי' ובראשם הגר"צ פרידמן יוצאים הבוקר (שני) במכתב מיוחד לקראת בואו של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר לביקור בישראל, ומציינים כי הרבי מסייע להמשך דרכו של מנהיג 'הפלג' הגר"ש אוירבך זצ"ל.

"רגשי הכרת טובה על אשר בא לעזרת ד' בגיבורים, האי ניהו כ"ק האדמו"ר מסאטמאר הגאון הצדיק שליט"א על ישראל הדרתו ותפארתו, אשר נעמד כחומה בצורה על משמר חומת הדת, כנגד כל הגזירות הקשות, ועומד בעוז וגבורה לימין המוסדות הק' והמפוארים מיסודו של רבינו הדרכי שמואל", כותבים רבני 'הפלג' במכתבם.

הפרידה מהאדמו"ר בוויליאמסבורג (ללא קרדיט)

הרבנים מוסיפים וכותבים כי "ברגשות שמחה והודאה הננו לקבל פני כ"ק אדמו"ר שליט"א בבואו בשערי ארץ הקודש, להשמיע דבר ד' ברמה, לחזק מערכות ישראל כנגד גזירות השמד, לעמוד לימין יראי ד', בארה"ק, העומדים על המשמר שלא לשתף פעולה עם גזירת הגיוס הנוראה ומתנזרים מתקציב המדינה ומשרד החינוך הפורסים טלפיהם לפגוע או לעקור תורה ואמונה מצעירי הצאן, לחזק ברכיים כושלות לבסס ולחזק מוסדות היראים על טהרת הקודש.

"ויהא רעווה מן שמיא שיהא בואו לברכה ולטובה, מיניה ומינן יתקלס עילאה ויתקדש שמו יתברך בעולם, להוסיף עמל התורה והעבודה בהיכלי התורה והחינוך מתוך יראה וקדושה והמשך מסירת התורה ודרכיה לאמיתתה בטהרה".

על המכתב רבני 'הפלג', הגרא"ד אוירבך, הגר"צ פרידמן, הגרב"ש דויטש, הגר"ע אוירבך, הגר"ש מרקוביץ, הגר"א הכהן דויטש, הגר"י ארנברג, הגר"ז שוב, הגר"מ שמידע, הגר"ש אריאלי והגר"א דינר.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', במהלך ביקורו של האדמו"ר בישראל הוא יחלק תקציבים רבים למוסדות שלא לוקחים כסף מהמדינה, בהם גם מוסדות המזוהים עם 'הפלג'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר