חקירה סמויה

42 סוחרי סמים ממרכז הארץ נעצרו הבוקר

סוכן סמוי של המשטרה הביא למעצרם של עשרות סוחרי סמים. במהלך מבצע המעצרים, איתרו השוטרים, בעלי חיים אשר הוחזקו בתת תנאים ונלקחו לטיפול ע"י וטרינר (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בחודשים האחרונים, הפעילה המשטרה סוכן סמוי, שפעל בקרב עבריינים במספר ערים במרכז הארץ ובכללם יפו, בת ים, חולון, רמלה, ראשל״צ, לוד והביא למעצרם של 42 סוחרי סמים.

במהלך תקופת הפעלתו, הצליח הסוכן לזכות באמונם של העבריינים, אשר סברו כי הוא סוחר סמים ומכרו לו, בהזדמנויות שונות, סמים מסוכנים בכמויות מסחריות: מאות כדורי אקסטזי, קוקאין, mdma וחשיש בשווי שוק של מאות אלפי שקלים.

הבוקר (שני), בתום שלב איסוף הראיות ועם המעבר לשלב החקירה הגלויה, פשטו כוחות משטרה רבים על בתיהם של 42 החשודים, עצרו אותם ובחיפושים שביצעו, איתרו השוטרים סמים מסוגים שונים ולא פחות מ-70,000 ש״ח במזומן. כמו כן נתפסו רכבים, אותם בכוונת המשטרה לעתור לחילוטם כחלק מההליך המשפטי נגד החשודים.

בביתו של אחד החשודים ביפו, נמצאו על ידי השוטרים סוסים וכלבים, אשר הוחזקו בתנאי הזנחה קשים, אשר סיכנו את חייהם. השוטרים הזעיקו למקום וטרינר עירוני מטעם עיריית ת״א, אשר פינה את בעלי החיים מהמקום, בכדי להעניק להם טיפול רפואי ושיקום.

מעבר להיותן עבירות פליליות המסכנות את שלום הציבור, עבירות הסחר בסמים מהוות מחוללי פשיעה וקרקע פוריה לסכסוכי עבריינים באזור ובכל מקום אחר בישראל, על רקע מאבקי השליטה בשוק הסמים, מאבקים המגבירים פשיעה אלימה ופוגעים בשלום ובטחון הציבור.

משטרת ישראל תמשיך לפעול כל העת, לצמצום הפשיעה בכל הרבדים ובכלל זאת, תמשיך לנהל מאבק נחוש ובלתי מתפשר בנגע הפצת הסמים המסוכנים במטרה להרחיקם מהציבור ולהגן על שלומו וביטחונו .

היום בשעות אחר הצהריים, יובאו החשודים לבית משפט השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר