בעקבות רון קובי

גפני במתקפה: "בית המשפט אינו אובייקטיבי"

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, התייחס לסאגה המשפטית בעניינו של ראש עיריית טבריה, רון קובי, ואמר כי "זה נותן תחושה שבית המשפט אינו אובייקטיבי" • צפו (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, התייחס הבוקר (שני) בפתח הדיון בוועדה, לעניינו של ראש עיריית טבריה, רון קובי, ואמר כי "אם זה היה ראש עיר שעוזר לחרדים, לא היו סוחבים את עניינו כל כך הרבה זמן. התחושה שבית המשפט אינו אובייקטיבי".

גפני התייחס לכך שבית המשפט דוחה שוב ושוב את ההחלטה בעניינו של רון קובי: "אתמול נחשפתי להחלטת ביהמ"ש בנוגע לראש עיריית טבריה, אני מרגיש עם העניין הזה רע מאוד. המנהלים עזבו שם את העירייה, לא מאשרים תקציב, והעיר בקריסה כלכלית מוחלטת, תופעה בלתי מתקבלת על הדעת.

"למקרה הזה התכוון המחוקק, שצריך לעשות שימוע, לבדוק את הדבר הזה, ולקבל החלטה. בסופו של דבר ביהמ"ש מעביר את זה כמה הרכבים, העיר בינתיים שוקעת, שר הפנים יש לו נגיעה לעניין".

"הרגשה שלי", אמר גפני, "שאם זה היה ראש עיר שהיה עוזר לחרדים, או שר פנים שהיה חילוני, זו לא הייתה החלטה של ביהמ"ש, לא היו סוחבים את זה כל כך הרבה זמן. זה נותן תחושה שביהמ"ש אינו אובייקטיבי בקביעה שלו".

"אני אומר לנשיאת ביהמ"ש העליון, שיש ציבור גדול שמאבד את האמון בדברים הפשוטים. תושבי טבריה סובלים עם ראש עיר שאיננו מתפקד, מנהלים שעוזבים, אין לו תקציב, אין לו רוב בעירייה, וביהמ"ש נותן יד לדבר הזה. גם אם זה לא נכון, יש ציבור רחב שמרגיש ככה", אמר גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר