לקראת תום ה'מנדט'

נתניהו וליברמן נועדו שוב - וסיכמו: "היתה לנו פגישה טובה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן נפגשו היום, פעם נוספת, בי-ם, לאחר ששוחחו אמש בטלפון. דריכות במפלגות החרדיות: הפלונטר הפוליטי יסתיים על חשבונן? (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וליברמן (צילום ארכיון: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן נפגשו הבוקר (שלישי) בלשכת רה"מ בירושלים, לאחר ששוחחו אמש בטלפון. לאחר הפגישה נמסר: "הפגישה הייתה טובה ועניינית".

בהודעה משותפת של 'הליכוד' ו'ישראל ביתנו' נאמר: "הפגישה הייתה טובה ועניינית והשניים ימשיכו במאמצים להקמת ממשלת אחדות".

כזכור, אתמול נפגש נתניהו עם ראשי המפלגות החרדיות, וביקש מהם להתגמש בענייני דת ומדינה, כדי שליברמן יוכל לנופף בהישג כלשהו, עם הצטרפותו לממשלה איתם.

כעת, עם ההתקדמות האפשרית בשיחות בין נתניהו לליברמן, חוששים במפלגות החרדיות כי זו תבוא על חשבונן, בנושאים המהותיים החשובים לציבור החרדי.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', במערכת הפוליטית מעריכים כי גנץ לא ירכיב ממשלת מיעוט בתמיכת הסיעות הערביות, אך ראש הממשלה בנימין נתניהו עדיין חושש מהצעד שיכול להוציאו מהבית ברחוב בלפור בירושלים.

צוות המשא ומתן של 'הליכוד' צפוי לפגוש היום את נשיא המדינה ראובן ריבלין וימסור עדכון על המשא ומתן התקוע עם 'כחול לבן'.

כזכור, ליברמן התבטא אמש בישיבת הסיעה השבועית במשכן הכנסת כי: "אמרנו את זה מהיום הראשון של מערכת הבחירות האחרונה, ואנחנו אומרים גם היום: ממשלת אחדות לאומית. לא צריך לחפש מתחת לפנס. אין כוונות אחרות. ברור שזה לא מסיבות אידיאולוגיות אלא פרקטיות. כל ממשלה אחרת תתקשה לתפקד. זה יהפוך למסע הישרדות משבוע לשבוע. כל הצבעה בוועדות הכנסת תהפוך לאתגר בלתי רגיל".

"אין לנו אינטרס אישי להיות חברים בממשלה", הבהיר יו"ר 'ישראל ביתנו': "לא משנה אם זה נתניהו או גנץ. שני הצדדים מציעים לנו חצי המלכות ותוספת 10%. מבחינת מדינת ישראל, כל ממשלה צרה היא אסון. אנחנו עובדים קשה. אתמול סיימתי ב-3:00 בבוקר את כל המפגשים עם נציגי הקואליציה והאופוזיציה. אם עד יום רביעי ב-12:00 לא נגיע לחתום על הסכם קואליציוני - אז כל אחד לנפשו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר