שלל גינויים

איילת שקד על ליברמן: "זו הפקרות פוליטית"

"לגרור את מדינת ישראל לבחירות פעם שלישית זו הפקרות פוליטית", כך הגיב ח"כ איילת שקד לדברי אייוט ליברמן. אחמד טיבי האשים אותו ב"גזענות ואנטישמיות לשמה" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

המערכת הפוליטית מגיבה בחומרה למסיבת העיתונאים של אביגדור ליברמן במהלכה הסית והשתלח בציבור החרדי מחד ובציבור הערבי מאידך, תוך שהוא מאשים את כולם - חוץ מאת עצמו - בפלונטר הפוליטי, כאשר נראה כי הוא שוב גורר את מדינת ישראל לבחירות שלישיות.

בעקבות מסיבת העיתונאים של ליברמן, 'יהדות התורה' תתכנס לישיבת סיעה בשעה 14:15.

חבר-הכנסת איילת שקד אמרה כי "לגרור את מדינת ישראל לבחירות פעם שלישית זו הפקרות פוליטית. אני עושה כל מה אני שיכולה כדי שזה לא יקרה".

שקד הוסיפה ואמרה כי "אני מקווה מאד ששותפיי המנהיגים הפוליטיים יקבלו אחריות לפלנוטר הזה, יש פתרון. כל אחד צריך להתפשר קצר".

ח"כ אחמד טיבי הגיב גם הוא להסתה של ליברמן ואמר כי "ההסתה של ליברמן נגד הערבים והחרדים גזענות ואנטישמיות לשמה. נמשיך לבנות גשרים עם הסיעות החרדיות למרות חילוקי הדיעות".

לא מעט ח"כים מהשמאל הצטרפו לגינוי דברי ליברמן. ח"כ תמר זנדברג צייצה: "נאום ליברמן: 'בניכוי חרדים וערבים'. הממשלה הבאה צריכה להיות בדיוק הפוכה. כולל מיעוטים מודרים, בניכוי גזענים".

חברת הכנסת מרב מיכאלי אמרה: "ליברמן משדרג את הקונספט של נתניהו ל'ניכוי ערבים וחרדים'. ערבים וחרדים הם חלק מהחברה הישראלית. עתידה של מדינת ישראל תלוי בהשתלבות אמיתית שלהןם בחברה. מנהיגי שתי החברות האלה צריכים להבין שזה הרגע בשבילןם לשתף פעולה עם הכוחות הליברליים ולהקים ממשלה בניכוי נתניהו".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב במליאת הכנסת לנאום ההסתה של ליברמן: "לא צריך כבר לחפש אנטישמיות בעולם כשליברמן הכריז על הפיכה והליכה לבחירות שלישיות. הוא הולך על התקפה כהגנה כדי להסיר מעליו את האחריות לאסון השלטוני שהוא מחולל.

"מה שהכריז היום ליברמן נגד הציבור החרדי זה פשע מלחמה. הוא נוקט בשיטות של הצאר הרוסי שאמר הכה ביהודים והצל את רוסיה. זה מה שעשו ליהודי קישינוב וזה מה שעושה היום יליד קישינב.

"העיתונאי ברק רביד כבר כתב שדבריו של ליברמן גובלים באנטישמיות. אם ילד אחד יפגע מדברי ההסתה שלך אתה לא תימלט מעונש. אתה בונה על זה שהציבור הישראלי הוא אנטישמי ויביא לך קולות? אתה טועה. הציבור לא יקבל את דבריך ויוקיע איתך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר