צפו בדברים:

"אפס, מביש ומכוער": מתקפה חסרת תקדים כנגד ליברמן

ראשי המפלגות החרדיות, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, כינסו ישיבה בהולה בעקבות דבריו של ח"כ אביגדור ליברמן נגד המגזר החרדי מוקדם יותר ותקפו אותו בעוז (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ראשי המפלגות החרדיות סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, כינסו ישיבה בהולה בעקבות דבריו של ח"כ אביגדור ליברמן נגד המגזר החרדי מוקדם יותר.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן תקף בנאומו: "היינו עדים היום למופע אימים מביש ומכוער שהנפיק איווט ליברמן רצוף בשקרים, מלא בורות ושנאה, שלא הייתה מביישת את גדולי שונאי הדת ומסורת ישראל מכל הזמנים. לצערי ניתן לומר, שהאנטישמיות התגלתה היום מחדש".

ליברמן הסית והשתלח בחרדים במסיבת העיתונאים

"בימים בהם נשיא המדינה קורא לסובלנות והימנעות מפסילת ציבורים, אנו רואים היום בכנסת מפלצת של שנאה תהומית שאינה מתקבלת על הדעת וההיגיון".

"לפני שישמיץ את החרדים בפעילות נגד המדינה, שיעשה חשבון נפש עם עצמו איך שיתף פעולה איתנו לאורך השנים, השיג איתנו תקציבים, התחנן לקולות שלנו ושלח שליחים לרבנים שלנו".

"אני קורא למנהיגי הציבור בישראל לקחת אחריות לפני שנגיע למצב בו חרדים ייפגעו כתוצאה מההסתה הקשה והמכוערת של ליברמן".

ח"כ משה גפני החריף את הטון ואמר: "ליברמן כשל לחלוטין בכל התקופה האחרונה, הוא הוביל לבחירות ראשונות ואז לבחירות שניות ועכשיו לשלישיות, והוא לא יודע לצאת מזה טוב אז מנסה לעשות סיבוב על הציבור החרדי".

"האיש הזה צריך לעזוב את המערכת הפוליטית. הבריון השכונתי הזה לא יכתיב לנו את אורח חיינו. לא שמענו מעולם דבר כזה בכנסת ישראל, היינו במערכת יחסים קרובה איתו ולא הכל אנחנו יכולים לספר".

"האיש הזה פשוט אנטישמי. מה הוא רוצה מילדים חרדים, ומלומדי תורה. אנחנו ניקח הכל בחשבון. אסור שיהיה בפוליטיקה הישראלית, הוא בא להטיף לנו מוסר? לנו?."

"אנחנו נבחן את הדברים גם משפטית, לא נשחק לידיים שלו, ליברמן - של נעליך מעל רגליך, מי אתה בכלל. אפס!". דברי גפני.

ח"כ אורי מקלב אמר במהלך הישיבה: "מסיבת עיתונאים זו מחזקת את 'ישראל ביתנו' אך אנו חייבים את זה לציבור הבוחרים שלנו, הציבור החרדי עומד למרמס בכל רחבי הארץ בעקבות ההסתה הפרועה של ליברמן".

"הבעיה כעת אינה הציבור החרדי, האם הכל הסתדר בין גנץ לנתניהו שמגעים להאשים את הציבור החרדי? - ישראל ביתנו הם מפלגה מושחתת אשר חבריה נמצאים בהליכים משפטיים ומדברים על הציבור החרדי מבלי להביט במראה על עצמם. הגוש הוא דבר לגיטימי ונשמר אותו".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב אף הוא ותקף: "אני כבר שנים רבות מלווה את השיח נגד החרדים בישראל. אבל כזו אנטישמיות טרם ראיתי. כל זה עשה ליברמן כדי לכסות על הפשע של הליכה פעם שלישית לבחירות תוך בזבוז של מיליארדים מכספי ציבור".

עוד אמר אייכלר: "ליברמן הציע לשלול את הזכות של הציבור החרדי. החברה הישראלית לא אנטישמית והיא לא תיתן לו קולות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר