צפו בדברים

נתניהו עונה לליברמן: "אסור לפסול את הציבור החרדי. הם בשר מבשרנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדבריו של ליברמן מוקדם יותר כנגד החרדים וגינה את הדברים. נתניהו הצהיר כי מי שתוקע את הקמת הממשלה הרחבה הוא יאיר לפיד (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס את חברי בלוק ה-55 מהימין. בפתח דבריו גינה את ההסתה של אביגדור ליברמן נגד המגזר החרדי ואמר: "הלכידות הזאת חייבת להגיע לכל שדרות העם. אסור לפסול אף ציבור, לא את הציבור החרדי שהוא חלק אינטגרלי מהמדינה ומהעם, לא אף ציבור - יהודים ולא יהודים".

"כל מי שתומך במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית הוא שותף שלנו והשותפות הזאת הכרחית. אנחנו בצומת דרכים היסטורית. המדינה חזקה יותר מאי פעם".

ליברמן הסית והשתלח בחרדים במסיבת עיתונאים

"רק שלשום החליטה מחלקת המדינה של הממשל האמריקני על חוקיות ההתיישבות. יש לנו חלון הזדמנויות היסטורי שלא יחזור, להשיג דברים שיכולנו רק לחלום עליהם. יש לנו הזדמנות לקבוע את גבולותינו, לכרות בריתות עם שכנינו, ומכל הטעמים הללו אסור לאבד אף יום".

רה"מ העביר מסר נוסף, כי ישנו עדיין ניסיון להגיע לממשלת אחדות: "מה שצריך עכשיו זה לא עוד מערכת בחירות אלא ממשלת אחדות - כדי לממש ההזדמנויות ולהדוף את הסכנות. תראו מה קרה בעזה ובסוריה".

"המסר שלי לכל אויבינו - אנחנו אולי בממשלת מעבר אבל אנחנו מלוכדים כאיש אחד. אני רוצה להודות לאביגדור ליברמן על שהסיר את הרעיון ההזוי של ממשלת מיעוט, ממשלה שנשענת על תומכי טרור".

נתניהו הטיל את האחריות על יאיר לפיד ואמר, "אני רוצה לשאול את גנץ ואשכנזי - איך יכולתם ללכת אחרי לפיד לרעיון המטורף הזה? עשיתם מעשה שלא ייעשה".

"בני גנץ, עדיין לא מאוחר. בוא נשב ביחד ונודיע עוד הערב שאנחנו מקימים ממשלת אחדות לאומית. זה מה שישראל זקוקה לו. אסור לדרדר את המדינה לבחירות נוספות. גנץ, תשתחרר מהוטו של לפיד. מה הוא מהלך קסמים עליך? תעשה את הדבר הנכון ובוא לממשלת אחדות".

"הדבר הנכון הוא להקים עכשיו ממשלה. לא צריך בחירות. בגלל מה, בגלל פסילות אישיות? אם יהיו בחירות אנחנו ננצח, אבל חשוב יותר שהמדינה תנצח בעת הזאת".

"אין פערים גדולים. אפשר לפתור אותם בנקל. אנחנו יכולים לגבור על האתגר ולהקים ממשלת אחדות עכשיו ומיד. צריך לגלות מנהיגות. אנחנו מוכנים. בני גנץ, אתה מוכן? אני מוכן לפגוש אותך בעוד חמש דקות", אמר נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר