"נסתר וגלוי"

כך תדעו באיזו תחום לעסוק בו בחייכם • צפו

איך נדע לפי תווי הפנים שלנו, באיזה מקצוע לבחור בכדי להתפרנס בחיים? בתכנית "נסתר וגלוי באולפן "כיכר השבת" מסביר אליקים ביננשטוק כיצד לזהות זאת (גרפולוגיה)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

לא אחת קורה שאדם עוסק בתחום מסויים שאינו מתאים לו אך כיוון שזה היה קרוב לביתו או חבר קרוב או אפילו לחץ חברתי - מוצא את עצמו אחרי שנים במקום שלא מחמיא, הן מבחינה חברתית, כלכלית, והן מבחינה הרגשת סיפוק שמביא לידי מימוש את יכולותיו ויעודו.

כולנו נולדנו עם שליחות מסויימת כמתנה משמים שסיפקו לנו את המשאבים לכך. העניין הוא שלא תמיד אנו מתייחסים לזה, פעמים משום שאנו רואים שכן או קרוב משפחה שמרוויח יפה וחי חיי נוחות ואנו משתוקקים גם לזה, בעוד שלא רק שלא נשיג את מה שהשני השיג, אלא אנו חיים בתחפושת, והתסכול ידוע.

ישנם כמה אפשרויות: יש שבוחרים ללכת ליועץ, שמייעץ להם איך לשפר את תחום העיסוק הנוכחי, יש שבוחרים בסגולות למיניהם ויש כאלה שמנסים להכריח את השמים בתפילתם לדחוק את הקץ.

אך כל זה יועיל הרבה יותר כאשר כל ההשקעה תהיה בתוך כלי הראוי לאדם מראש כמו שכתוב בגמרא (בבא בתרא קטז ע"ב) "כל שיש לו חולה בתוך ביתו ילך לחכם".

בתכנית היום, הסברנו וחילקנו לשלושה אזורי תחום עיסוק עקריים, היכן רואים את זה בכתב, היכן רואים את זה בפנים, והיכן רואים בתווי ידיים בחלוקה כללית.

כמובן שנגענו בזה היום בראשי פרקים, יש עוד הרבה להעמיק בנושא.

הגולשים מוזמנים לשלוח אלינו כתבי יד למייל: Y@kikar.co.il בעילום שם, כתב כתוב על דף חלק, לצייר ילד או ילדה, ועץ - אליקים ביננשטוק ינתח כתבי יד בשידור חי.

לפגישה אישית, לאבחון / טיפול עם אליקים ביננשטוק: eb@elyakimb.co.il
053-9000102
052-6571180

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר