אאא

ר' ישי אמנו, ה'נינג'ה החרדי' בסדרת סרטונים חדשה לצופי כיכר השבת כיצד להתאמן על תרגילי אקרובטיקה. זהו הסרטון השני בסדרה בו מדגימים כמה מתלמידיו של אמנו את התרגילים.

ישי אמנו, דאן 5 בנונג'יטסו - אמנות לחימה יפנית קטלנית, מאמן בכיר בינלאומי מוסמך אוניברסיטת תל אביב. 28 שנים בתחום מלמד בקבוצה ופרטי, וכן עוסק בהקניית כלים של שליטה עצמית פנימית ויכולות הגנה עצמית מתקדמות לנוער ולמבוגרים וטיפול בנושאי בעיות קשב וריכוז.

כמובן, שכדי להגיע לרמת ביצוע גבוהה ואיכותית וכדי להימנע מפציעות מיותרות, מומלץ להתאמן בצורה מסודרת אצל מאמן מוסמך.

הסבר סלטה קדימה שלבים

שלב א':

1. לרוץ כמה צעדים ולנתר עם הרמת ידיים למעלה והבאת שתי הרגליים קצת קדימה.

2. לעשות גלגול קדימה עם הנחת שתי הידיים ביחד ותוך כדי גלגול לתפוס את שתי הרגליים בצד מתחת לברך.

3. לקפוץ ולנחות על כריות כף הרגל ואז העקב לדמות נחיתה לאחר סלטה.

שלב ב':

1. לאחר תרגול של שלב א' בהצלחה להתחיל לקפוץ ולהתגלגל מיותר גובה בצורה של הגלגול המדובר, כלומר עם מקודם ירדנו לרצפה והתגלגלו עכשיו לזנק ולנחות מיותר גבוה לתוך הגלגול.

2. לאחר שאני שולטים בזה לנסות לרוץ ולקפוץ עם הרמת הידיים למעלה בתנופה לצבירת גובה מרבי ובשיא הגובה להתכנס לגלגול כמו בגלגול הנ"ל ובסוף הגלגול להיפתח לעמידה ולבצע את הנחיתה הנ"ל ובעצם עשינו סלטה באוויר.

• חשוב מאוד: עד שלא יודעים לבצע את הסלטה על מזרון עבה מאד ועל מזרון דק 4 ס"מ, לא לנסות זאת על ריצפה או דשא, כדי להימנע מפציעות.