ברקע הביקורת

מ"מ המפכ"ל חיזק את חוקרי ראש הממשלה

"החלטת היועץ המשפטי לממשלה משקפת את מקצועיות ויסודיות החקירה, כמו גם את האמון הרב כלפי החוקרים והחקירה", אמר מ"מ המפכ"ל בביקור בלהב 433 (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן ביקר היום (ראשון) ביחידת להב 433 של משטרת ישראל, שם נפגש עם קצינים ושוטרים ביחידה.

בדבריו אמר מ"מ המפכ"ל: "הגעתי לכאן היום על מנת לחזק את ידכם בעבודה החשובה והמשמעותית שאתם עושים בכל ימות השנה. פעילות משטרת ישראל ומימוש תפקידה הם תנאי ליכולת שלנו כמדינה וכחברה לשמור על שלטון החוק וביטחון הפנים".

"כמשטרה לאומית מוטלת עלינו החובה למנוע, לאכוף ולחקור פשיעה על כל גווניה. יחידת להב 433 ניצבת בחוד החנית של המאבק הנחוש של המשטרה בפשיעה החמורה הארצית והבינלאומית, המאבק בעבירות השחיתות הציבורית,ע בריינות ברשת והמאבק הנחוש בארגוני הפשיעה, כשהמטרה היא להגן על שלום הציבור וביטחונו".

בהתייחסות לחקירות ראש הממשלה נתניהו אמר, "החלטת היועץ המשפטי לממשלה משקפת את מקצועיות ויסודיות החקירה, כמו גם את האמון הרב כלפי החוקרים והחקירה. עלינו להמשיך לדבוק במשימתנו ולבצע את תפקידנו במסירות, בצנעה וללא מורא".

"עלינו למלא נאמנה את שליחותנו הציבורית לחשוף פשיעה ושחיתות ציבורית בכל הרמות, לחקור ביסודיות כל מקרה שחיתות ולהגיע לחקר האמת בכל חקירה מבלי לתת להשמצות או ההאשמות מכל סוג שהן להפריע או להשפיע כהוא זה על יושרתינו וביצוע תפקידנו במקצועיות וללא משוא פנים".

בסיום דבריו, חיזק המפכ"ל את שוטרי היחידה, הביע את גאוותו האישית מפועלם והדגיש בפניהם את החשיבות הרבה במימוש מדיניותו התובעת התנהלות שקטה, צנועה וממלכתית מצד המשטרה. ואמר: "כמי שעומד מזה כשנה בראש הארגון החשוב הזה, מחובתי להמשיך ולהבטיח את עצמאותה ומקצועיותה של המשטרה בביצוע תפקידה, בפרט בכל הנוגע לעולם החקירות. להבטיח שכל שוטר וכל חוקר יוכל לבצע את תפקידו ולהשתמש בסמכויות שהקנה לו המחוקק במקצועיות וללא מורא".

"זכרו תמיד, כי בזכות עבודתכם המסורה החברה שלנו בטוחה יותר ונקייה יותר מפשע מאורגן ומשחיתות ציבורית, שלהם יש השפעה מכרעת על החיים של כל אזרח בארץ הזו כמו גם על אופייה וצביונה של החברה כולה. רק כך נוכל להבטיח שנפעל על פי צו יעודנו ובהתאם לערכי הארגון".

מוטי כהן קרא לשוטרים ולחוקרים, "תמשיכו את עבודתכם בסטנדרטים מקצועיים ואמות מידה שהחוק מחייב, נקו רעשים התמקדו במשימה שלנגד עיניכם, שכן אתגרים רבים עוד לפנינו. בזכות שוטרים וחוקרים כמוכם העומדים כחומה בצורה ודבקים באמת, ניתן יהיה להבטיח את השמירה על הדמוקרטיה ועל שלטון החוק במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר