מפתיע והזוי

לאחר 3 שנים: גופת גבר בן 51 התגלתה בדירתו

שלוש שנים תמימות שכבה גופה בדירת מגורים מבלי שאף אחד שם לב. הגופה נמצאה בבדיקה אקראית של המשטרה. ומדוע המשטרה לא פתחה בחקירה אחרי התלונה של האם (מעניין)

שוטר בטקסס, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

רונלד וויט, חייל אמריקני לשעבר מטקסס בן 51, נמצא מת בדירתו לאחר שלוש שנים בהן הוא שכב בדירה ללא רוח חיים ואף אחד לא שם לב.

לפי הדיווח של תחנת החדשות האמריקאית - WFAA, וויט היה חייל בחיל הים האמריקני ולאחר שחרורו מהצבא המשיך לעבוד בתעשיית הנשק - ונסע ברחבי העולם כאשר הוא מתגורר בעיר דאלאס שבטקסס.

הדירה שלו הייתה דירה מנותקת בתוך מבנה שכלל כמה דירות, שכר הדירה והחשבונות שולם אוטומטי ע"י קרן הפרישה שלו מהצבא. הווילונות והחלונות בדירה היו מוגפים תמיד וזו ככל הנראה הסיבה שהשכנים לא שמו לב לכך שהוא מת.

אחת השכנות סיפרה לכלי התקשורת, כי לפני כשנה הייתה נזילה מהדירה שלו לכיוון הדירה שלו והיא התלוננה לצוות התחזוקה של המבנהו אך בסופו של דבר הבעיה נפתרה מאליה.

אמא שלו, סיפרה כי היא התלוננה במשטרה, אך שם לא התייחסו ברצינות לתלונה מכיוון שמדובר בגבר מבוגר שנהג להסתובב ברחבי העולם עקב המקצוע שלו.

הגופה של הגבר התגלתה בבדיקה אקראית של המשטרה אחרי דירות שלא השתמשו במים הרבה זמן. השוטרים שפרצו לדירה הופתעו לראות בה את הגבר מת, אך מיד שללו אפשרות של רצח.

המשטרה בטקסס לקחה את הגופה לנתיחה של אחרי המוות, כדי לבדוק מה הסיבה שבעטיה הוא מת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר