הסערה בליכוד

גדעון סער כעס, ותקף בחריפות את דוברות הליכוד

גדעון סער, שהכריז על התמודדות מול נתניהו, על תפקיד יו"ר הליכוד. זכה למתקפה חריפה בחשבון הטוויטר של הליכוד. בתוך כך, בירך את נתניהו על הקדמת הפריימריז בליכוד (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סער (צילום: shutterstock)

לאחר הסיכום הערב (ראשון), של ראש הממשלה, בנימין נתניהו עם חיים כץ, לקיים את הפריימריז תוך 6 שבועות. חבר הכנסת גדעו סער אינו מרוצה, אך הוא מברך על ההחלטה. סער תקף גם את מזכירות הליכוד.

סער, אמנם בירך על המהלך ואמר, "אני חוזר על קריאתי מאמש לקיימם במסגרת הזמנים (לפני תום "21 הימים") שתאפשר מניעת בחירות שלישיות".

בתוך כך, החליט סער לתקוף בחשבון הטוויטר שלו את החשבון הרשמי של מפלגת הליכוד בטוויטר שכתבו מוקדם יותר הערב, "יו"ר הליכוד הוא ראש הממשלה נתניהו שהביא לליכוד 32 מנדטים בפתק מחל עליו נכתב "הליכוד בראשות נתניהו". מצער לראות שבזמן שראש הממשלה נתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות".

סער, שכבר הבהיר את כוונתיו ורצונו להתמודד לראשות הליכוד, תקף בחריפות את דוברות הליכוד וכתב: "משאבי התנועה (כדוגמת דוברות הליכוד)- הממומנים ממיסי חבריה – אינם אמורים לשמש להשתלחויות בנבחרי התנועה".

סער הוסיף כי המעשה: "פסול ומעיד על העדר מעצורים".

גם ח"כ ניר ברקת, האשים מוקדם יותר את גדעון סער בניסיון להדיח את המנהיג בנימין נתניהו.

בתגובה השיב לו סער בחריפות: ''כשנלחמתי עבור הליכוד, שנותר עם 12 מנדטים - ברקת חגג עם שמפניות במטה 'קדימה' בה היה חבר. אחרי כמה ימים בכנסת ברקת עושה קמפיין כביכול ל'ספר' או ל'ממלא מקום יו״ר התנועה' וכדי להוכיח שהוא קיים מנהל קמפיין הסתה נגדי".

"ברקת, תלמד: ליכודניקים לא קונים בכסף ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים", כתב סער בטוויטר.

דקות לאחר שסער צייץ את דבריו, הגיב ברקת: "גדעון,מנהיגות אמיתית נבחנת בשעת משבר. התבלבלת קצת ממחיאות הכפיים של השמאל והתקשורת ונכשלת בניסיון להדיח את ראש הממשלה. גילית חוסר נאמנות בשעה הכי קשה של נתניהו והליכוד. הפניקה, איבוד העשתונות והמתקפות האישיות והנמוכות כלפי ראש הממשלה וכלפי לא יצליחו לטשטש זאת.
תתבייש לך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר