מזל טוב

כך חגגו יום הולדת ליוסף חיים כלף - "איש הצללים" של אריה דרעי • צפו

יו"ר ש"ס לצד ראשי ערים, חברי כנסת לצד האנשים החזקים ב'דגל התורה' ועסקני תנועת ש"ס - כך חגגו יום הולדת 40 - ליוסף חיים כלף, 'איש הצללים' של אריה דרעי • תיעוד (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ליאון, דרעי, כלף ויענקי קנייבסקי (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

בכירי ש"ס, חברי כנסת, אנשי תקשורת ועסקנים מקורבים השתתפו אמש (ראשון) במסיבת יום הולדת בהפתעה ליוסף חיים כלף, 'איש הצללים' של יו"ר ש"ס אריה דרעי, הנחשב לאחד האנשים החזקים בתנועה, המקפיד לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, אך מעורב כמעט בכל ההתרחשויות.

חגיגת יום ההולדת (ללא קרדיט)

מסיבת יום ההולדת, לרגל יום הולדתו ה-40, נערכה במסעדה ירושלמית בשכונת גבעת שאול בבירה, כאשר מי שארגנה את החגיגות היא רעייתו של כלף.

בין המשתתפים באירוע: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הח"כים יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי ואורי מקלב, הרב רפאל זר, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, ראש עיריית בני ברק אברהם רובישנטיין, ועוזריו דוד פינקל וגודי סילמן, בכירי ש"ס אריאל אטיאס וחיים ביטון, סגני ראש עיריית ירושלים צביקה כהן ואליעזר ראוכברגר, חבר מועצת העיר בני ברק מש"ס יעקב זכריהו, הרב יעקב קנייבסקי נכדו ונאמן ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי.

כמו כן נכחו במקום עורך 'הדרך' אברהם דוב גרינבוים וכל צוות הכתבים של העיתון, שלומי פולק, עוזרו של ח"כ משה גפני, יהודה מנדלוביץ ודוד וורצמן עוזריו של ח"כ אורי מקלב, יהודה אבידן, ליאור גבאי, אברשה אוחיון, אשר מדינה, דוד חכם ואחרים.

משתתפי החגיגה, דיברו בשבחו של כלף, על היותו איש סודו של דרעי ועל כך שלדבריהם הוא "עומד על העקרונות הרוחניים למען הציבור הספרדי".

השר אריה דרעי אמר בנאומו: "יוסף חיים הוא איש מיוחד שפועל למען הציבור מסביב לשעון, הוא בקושי נמצא בבית, כל היום עסוק בלעזור לציבור - על זה נאמר: 'כל היום חונן ומלוה וזרעו לברכה'".

נאומו של עורך 'הדרך' אברהם דוב גרינבוים

"אני חושב שבכנסת הוא לא נמצא, בתנועה הוא לא נמצא, אני רוצה להגיד לכם שגם בעיתון הוא לא נמצא, וה מקצת שבחו", אמר עורך 'הדרך' אברהם דוב גרינבוים.

חתן החגיגה, יוסף חיים כלף, נשא דברים באופן חריג והודה למשתתפים: "תודה רבה לכל מי שהפתיע אותי ובפרט לאישתי היקרה על מסיבת ההפתעה, ההשקעה והמסירות. שנזכה לגדל את הילדים בנחת, לתורה, למצוות לחופה ולמעשים טובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר