הקרבות בתוך 'הליכוד'

ברקת מגיב להעלבה של סער: 'הירידה הזאת לא פוגעת בי'

"ליכודניקים לא קונים בכסף, ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים", כתב גדעון סער על ניר ברקת, והרשת סערה על העלבתו של ברקת, אך הוא מסרב להתרגש: "הירידה הנמוכה של סער פוגעת בו" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש ונועם ריבקין פנטון - פלאש 90)

ביממה האחרונה התחוללה סערה פוליטית וציבורית, בעיקר ברשתות החברתיות, בעקבות הציוץ של ח"כ גדעון סער נגד ח"כ ניר ברקת, אך האחרון מסרב להתרגש וטוען כי לא נפגע מסער.

סער, צייץ בטוויטר וכתב: "אחרי כמה ימים בכנסת, ברקת עושה קמפיין כביכול ל'ספר' או ל'ממלא מקום יו"ר התנועה' וכדי להוכיח שהוא קיים מנהל קמפיין הסתה נגדי. ברקת, תלמד: ליכודניקים לא קונים בכסף ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים".

רבים ראו בדברי סער העלבה אישית נגד ח"כ ניר ברקת. הבוקר (שני) הגיב ברקת על דברי סער ואמר כי "הירידה הנמוכה של סער, היא לא שווה התייחסות, הירידה הזאת לא פוגעת בי, אני חושב שהיא רק פוגעת בו".

"בתחילת דרכי הפוליטית הלכתי אחרי אריאל שרון, ואחרי שראיתי שקדימה איבדה את דרכה אני הראשון שעזבתי", הסביר ברקת את פשר חברותו ב'קדימה' בעבר לעומת חברותו ב'ליכוד' כיום.

בראיון לרדיו 103 אמר ברקת: "אחרי נתניהו אני אתמודד ואני אנצח. נלחמתי בלבנון, הייתי ראש העיר ירושלים, ויש לי את ה'קילר אינסטינקט' הדרוש".

בתוך כך, הבוקר, החריף ח"כ גדעון סער את הטון נגד רה"מ נתניהו ואמר כי "נתניהו לא יוכל להקים ממשלה גם אם יתקיימו בחירות שלישיות ורביעיות. הוא היה צריך להסיק מסקנות".

עוד אמר סער כי הוא "מברך על הסכמתו של רה"מ לקיים פריימריז. חשוב לקיימם בתוך הזמן של 21 הימים כדי למנוע בחירות שלישיות שימנעו את המשך הרעל בעם. מאמין שאם אנצח בפריימריז אוכל להקים ממשלה בכנסת הנוכחית".

את הדברים אמר סער לאחר שאמש החליט נתניהו יחד עם ח"כ חיים כץ לקיים פריימריז - אך רק בעוד מספר שבועות, למרות דרישתו של סער לקיימם כבר בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר