צפו בתכנית

עמירן דביר: מפחד שכבר לא אהיה אקטואלי

הזמר והמוזיקאי, עמירן דביר בראיון מיוחד באולפני כיכר השבת לרגל חגיגות החצי יובל לתזמורתו. דביר מתמודד עם הביקורת כלפיו ומפתיע בטיפים שחושפים חלקים מפתיעים שלו (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

הזמר והמוזיקאי, עמירן דביר, חוגג בימים אלו 25 שנה לתזמורת החתונות המצליחה שלו. בראיון בתכנית 'המבקר' הוא מדבר על המאמץ המתמיד שלו להישאר כתזמורת מובילה כל כך הרבה שנים וחושף גם מה מסייע לו להצליח מידי ערב לנגן אות אותה המוזיקה כאילו זו הפעם הראשונה.

"אני תמיד מנקה מעצמי הכל, אני לא מנגן בשביל הכסף, לא בשביל הכבוד או בשבילי שיצא לי משהו מזה, אני משתדל לחשוב אך ורק על החתן והכלה בלבד כיצד אני משמח אותם. זה אכן קשה במיוחד לזמרים צעירים אבל זו חובה. ביום שאני אנגן רק בשביל הכסף זה ייגמר", הוא מצהיר.

עמירן דביר שבשנתיים האחרונות כתב כמה טורים שעוררו סערה גדולה בעיקר בנושא הנושרים מנסה להסביר את הצדדים הנוספים באישיותו, "אני בהחלט לא צדיק. אתם גם יכולים לעשות מזה כותרת. אבל הלב שלי תמיד נמצא שם בכולל חזון איש, שם גדלתי והתחנכתי".

דביר מסביר שהיכולת שלו ליצור את ההתנתקות מהכל לפני שהוא מגיע לחתונה מגיעה מלימוד התורה אותו הוא מקפיד לעשות, "כשאני נכנס לאוטו אני משתדל להשאיר הכל מאחוריי ואת זה עושים באמצעות לימוד של משהו רוחני, משהו לנשמה שמטעין אותה בכוחות חדשים".

עמירן דביר מספר כי "בעבר עשיתי הרבה שגיאות בכל הנוגע לבחירת שירים שלא מתאימים מבחינה רוחנית לבחורי ישיבה אבל היום אני מבין את זה בצורה אחרת לחלוטין. בגילי אני כבר קרוב לגילם של דור המחנכים של הנוער וזה מסייע לי לראות את הדברים בפרספקטיבה אחרת".

לצד זאת, דביר מתכוון להמשיך ולגייר שירים לצד ביצועים חדשים לשירים חסידיים אותנטיים, "אני עסוק 24/7 בחיפוש אחר רעיונות חדשים, זה מפחיד אותי יום אחד לא להיות אקטואלי".

צפו בראיון המלא:

לשירים המלאים מפינת 'המסננת':

ישי ריבו ונתן גושן - נחכה לך

דניאל אדמון - אני מוסר נפשי

ירון בר - שירת הנשמה

נפתלי קמפה - לב נשבר

שלמה הלשטוק - אבא

יונתן רזאל - אין עוד מלבדו

אחיה אשר כהן אלורו - שירת דבורה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר