גוש השמאל מוביל

סקר חדש: 'כחול לבן' פותחת פער על 'הליכוד'

מסקר חדש שפורסם הבוקר ב'חדשות 12' עולה כי 'כחול לבן' בראשות בני גנץ פותחת פער של שבעה מנדטים מול 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו • ש"ס עם שמונה וג' עם שישה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ (צילום: הדס פרוש ואהרון קרון, פלאש 90)

מסקר חדש שפורסם הבוקר (שלישי) ב'חדשות 12', ונערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס', עולה כי 'כחול לבן' בראשות בני גנץ פותחת פער של שבעה מנדטים מול 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו.

מי שהייתה הראשונה להגיב לסקר היא ח"כ מיכל שיר, המקורבת לח"כ גדעון סער, שכתבה בטוויטר: "ליכודניקים תתעוררו! 30 ליכוד מול 37 כחול לבן. אפשר להימנע מבחירות שלישיות, אפשר להציל את שלטון הליכוד. פריימריז בזק עכשיו!".

עוד עולה מהסקר כי הרשימה הערבית המשותפת זוכה ל- 13 מנדטים, ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה ל- 8 מנדטים, 'יהדות התורה' זוכה ל- 7 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן נחלשת ל-7 מנדטים, 'הימין החדש' בראשות איילת שקד זוכה ל- 6, 'העבודה גשר' בראשות עמיר פרץ נחלשת ל-5 מנדטים.

'איחוד הימין' בראשות רפי פרץ עם 4 ו'המחנה הדמוקרטי' בראשות ניצן הורביץ, גם היא עם 4 מנדטים. גוש מרכז שמאל 58, ימין 55, ליברמן 7.

באשר לשאלות האם נתניהו ראוי לכהן לאחר הגשת כתב אישום? - 37% ראוי, 56% לא ראוי, 7% לא יודע. ומי אשם בבחירות החוזרות? 42% חושבים שנתניהו, ליברמן - 35%, מול - 5% שחושבים שלפיד ורק 4% מאשימים את בני גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר