סקר חדש

נתניהו מביס את סער בקרב מתפקדי הליכוד

נתוני הסקר: בפריימריז על ראשות הליכוד נתניהו מנצח, בכלל הציבור סער גובר עליו, בבחירות כלליות - שנראות כיום קרובות מתמיד - הבית היהודי-האיחוד הלאומי לא עוברים. וגם: מי מפתיע בכוחו הרב בליכוד (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סער מול נתניהו (צילום: הדס פרוש/מארק ישראל סלם, פלאש 90)

סקר שפורסם בשעה האחרונה (שלישי) מגלה, כי במידה וייערכו כעת בחירות לראשות הליכוד, יביס ראש הממשלה בנימין נתניהו את יריבו ח"כ גדעון סער.

על פי סקר מכון מדגם לאתר 'וואלה! NEWS', לא פחות מ-82% ממתפקדי הליכוד, שהשתתפו בסקר, אמרו כי נתניהו הוא המתאים ביותר לעמוד בראשות התנועה, לעומת 12 אחוזים בלבד שהביעו תמיכה בסער.

במקביל, שאלה דומה שנשאלה בקרב הציבור הכללי, העלתה כי נתניהו וסער די צמודים, כאשר סער הוא שעוקף את נתניהו, בפער קטן, של 37 אחוזים לעומת 36%. בקרב מצביעי הימין, נתניהו חוזר להוביל על סער, באחוזים ניכרים: 56% תמיכה, מול סער המחזיק ב- 27% בלבד.

נתון מפתיע למדי מגלה, כי ח"כ ניר ברקת צבר כוח משמעותי בתוך הליכוד, אף ותר מסער הוותיק. כך, בשאלה מי המתאים ביותר לרשת את נתניהו, ב'יום שאחרי', מוביל ברקת עם 21%, גדעון סער עם 17%, יולי אדלשטיין 11%, ארדן עם 7%, ישראל כץ 6% ואבי דיכטר עם 4%.

סער, בחוג בית בהוד השרון, אמש (ללא קרדיט)

ובאשר לחלוקת המנדטים, הסקר מלמד על תמונת מצב די דומה לבחירות האחרונות, כאשר כחול לבן נשארת המפלגה הגדולה עם 34 מנדטים, הליכוד עם 33, הרשימה המשותפת עם 13 מנדטים, ש"ס 9, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 7, הימין החדש 7 מנדטים, העבודה-גשר 5, המחנה הדמוקרטי 4 מנדטים והבית היהודי-האיחוד הלאומי לא עוברים את אחוז החסימה.

בחלוקה לגושים: ימין-חרדים - 56 מנדטים, שמאל-ערבים 56 ו'ישראל ביתנו' של ליברמן כאמור עם 8 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר