סוער בשידור

בן כספית למיקי זוהר: "אני מתבייש שאתה קיים"

עימות סוער בשידור רדיופוני: הח"כ מהליכוד אמר לבן כספית: "אתה רודף משפחת נתניהו סדרתי". העיתונאי הגיב לו: "יש לך טעויות כתיב. אני נרדף משפחת נתניהו סדרתי" (תקשורת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

עימות סוער פרץ היום (שלישי) בשידור רדיופוני לאחר שהעיתונאי בן כספית הטיח לעבר ח"כ מיקי זוהר: "אני מתבייש בזה שאתה קיים בכלל".

זוהר, שהתראיין לתכנית המשודרת ברדיו 103FM, הגיב לדבריה של לימור לבנת שקראה להפגנת התמיכה המתוכננת היום בראש הממשלה נתניהו: "הפגנה נגד הדמוקרטיה". .

בתגובה אמר הח"כ, "היא חיה איתי באותה מדינה? כמעט כל מה שהיא אמרה הפריע לי, ואני חושב שגם הפריע לרוב מתפקדי הליכוד. אם כל הדברים הללו הגיוניים בעיניה, כאישה שדוגלת בערכי דמוקרטיה מהמעלה הראשונה, אז צר לי".

בן כספית הגיב: "צר לי לשמוע את כל שאמרת עכשיו, שאין בו שום קשר למציאות. אנחנו באמת לא חיים באותה המדינה. זה שאתם מנסים להרים יד על המערכת לא הופך אתכם לחכמים או צודקים. אני מתבייש בזה שאתה קיים בכלל".

מיקי זוהר הגיב להתבטאות החריגה של בן כספית. "אני מתבייש בזה שאתה כתב. אתה כתב שידוע בעמדותיך המאוד קיצוניות כנגד נתניהו. אתה רודף משפחת נתניהו סדרתי".

"יש לך טעויות כתיב", הגיב בן כספית. "אני נרדף משפחת נתניהו סדרתי. הייתי בליכוד הרבה לפניך ואהיה בו גם אחריך. את השטויות שאתה מדבר אי אפשר להדפיס אפילו. אני חושב שנתניהו הוא איש מושחת".

לאחר העימות, הגיב ח"כ מיקי זוהר: "ח"כ זוהר אמר היום למר כספית את מה שכולם חושבים; הרדיפה והשנאה שלו כלפי נתניהו ומשפחתו העבירה אותו על דעתו וחבל שכך. אני בטוח שאזרחי ישראל חכמים ואינם מתרשמים מהקו השמאלני שבן כספית מוביל כבר שנים רבות נגד הימין בכלל ונגד רה"מ נתניהו בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר